Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppkjøring i morgen klokka 13.00 bor på jessheim så jeg er litt usikker på hvor jeg kommer til å kjøre, men tror det skal gå greit i morgen :) Grugleder meg! Hadde vært sykt deilig å få lappen i morgen :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Oppkjøring om 2 uker og 6 dager, nervøs selv om alle sier jeg er dritgod (kjørelærern sa til og med at jeg hadde gjort jobben hans ganske enkel :p)

Skal kjøre opp i Lillestrøm, noen som har kjørt der som husker ruta de tok? :)

Kjørte opp idag og fikk rute nr 1. lillestrøm-strømmen-furuset også tilbake.

Strøyk som en jævel :(

Pass deg for Grete sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Har oppkjøring i Larvik på onsdag, så om noen har noen heads-up til hva jeg må være oppmerksom på i området der så er jeg takknemlig.

Kjenner jeg gru-gleder meg litt.

Fortsatt gjeldende spørsmål da jeg måtte avlyse oppkjøring pga. et uforutsett sykehusbesøk.

Lenke til kommentar

Oppkjøring om 2 uker og 6 dager, nervøs selv om alle sier jeg er dritgod (kjørelærern sa til og med at jeg hadde gjort jobben hans ganske enkel :p)

Grete er en sensor vil jeg anta?

Ja ;)

Lenke til kommentar

Grete er en sensor vil jeg anta?

Ja ;)

Hva gikk galt? Var hu bare veldig streng eller hadde du uflaks? Trenger ikke svare hvis du ikke har lyst, bare nysgjerrig da jeg skal ha oppkjøring i lillestrøm om ikke så alt for lenge selv.

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg :)

Hun var ekstremt pirkete, når jeg googlet henne fant jeg denne artikkelen; http://www.rb.no/bil/trafikkens_unge_ofre/article5007138.ece.

Det sier jo litt når hun kunne tenkt seg 25 års grense. Jeg hadde ingen store feil, jeg kvelte bilen en gang inne på en tom parkeringsplass, og kjørte feil en gang. Men slike ting skal jo ikke telle på en oppkjøring. Var helt sikker på at jeg bestod, så fikk ganske sjokk når hun sa jeg ikke forsto meg på trafikken.

Lenke til kommentar

Jeg strøk 1 gang pga jeg er fra Oslo og kjørte opp i Trondheim ( hvor jeg har bodd i 8 år nå)

Sensor trudde jeg stakk til Trondheim for å 2kjøre opp lett i en bondeby"

Glimrende kjøring, helt ok sto det på lappen, men han krysset av på ikke godkjent og løp inn for å arkivere det så kjørelæreren eller jeg ikke kunne klage.

Klagde til etaten isteden, fikk ny oppkjøring gratis og fyren fikk sparken.

Det viste seg at det hadde skjedd med flere.

En ting det lønner seg å "huske" at at en rute skal ha mest mulig i seg, dvs en av sidene i permen er hele ruten i skilt-kart.

Da ser du for eks rundkjøring, stopp-skilt, innkjøring forbudt osv.

Sensor sier kjør rett frem til jeg sier noe annet, så er det innkjøring forbudt-skilt 1 km fremme og du må da svinge en annen veg uten at sensor sier noe. Prøver hele tiden å sette deg opp i situasjoner hvor du må lese trafikk/skilt og vike fra ruten har har gitt deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...