emeritus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Da skal jeg kjøre opp om en og en halv time. Krysser fingra... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Good luck ya lucky bastard! Endret 28. april 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 How did it go krs1? Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) bestooooooooooo Endret 9. desember 2010 av HalfLife3 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg klarte det. Wooohooo Ganske digg Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hadde oppkjøring idag, desverre gikk det ikke som jeg hadde håpet på. Følte selv jeg kjørte ganske bra osv, men sensoren strøyk meg fordi jeg hadde et lite vikepliktsbrudd mot en syklist. Det er sant at jeg må vike for dem og at det var dumt jeg ikke så han - å dermed kjørte videre i krysset. Men det ville aldri oppstått noen trafikkfarlig situasjon, da syklisten syklet så nærme fortauet. jaja. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, dette har vel teknisk sett ikke noe med oppkjøringen å gjøre, men gidder ikke å lage ny tråd. Noen sa at man må ha med pass for å ta teorien, er det tilfelle? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Legitimasjon med bilde, som for eksempel pass ja Lenke til kommentar
direkte Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Teorien som man må ta før man kan bestille førerprøve, er det den man tar hos vegvesenet? Kan man ikke bestille oppkjøring før man har bestått den? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Teorien som man må ta før man kan bestille førerprøve, er det den man tar hos vegvesenet? Kan man ikke bestille oppkjøring før man har bestått den? Det stemmer. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Da bestod jeg i dag Et tips til dere andre som skal ta den: Ikke stress, ta deg god tid. Prøv å tenk på andre ting før oppkjøringa, for da slipper nervene å komme. Ikke vær for forsiktig, ta luker. I rundkjøring kan du lett se om personen skal videre rundt eller fram, ved å se på dekka. Usikker på forkjørsvei, se om de andre har vikepliktskilt på sin side. Er det ikke det, så hold deg til høyre regel. Så lykke til alle dere andre Lenke til kommentar
direkte Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva er kurs i sikkerhetskontroll? Er det obligatorisk? Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nope. Jeg har ikke hørt noe om det - å ikke blitt nevnt det for heller. Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Aldri hørt om. Tviler veldig på at det er obligatorisk. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Om du mener sikkerhetskurs på vei så er det obligatorisk ja. Tror aldri jeg har hørt om kurs i sikkerhetskontroll noengang... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er ikke snakk om teori da? Noen skoler har jo et par timer teori bakt inn i sikkerhetskurs. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kanskje du mener risikovurdering, som jeg tror er obligatorisk før langkjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå