Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bare å øvekjøre litt i Larvik med foreldrene eller noen man kjenner, så bør ikke det bli noe problem. De fra Horten får som regel oppkjøring i Tønsberg. Det er derfor kjøreskolene i Horten også har hvertfall en dobbeltime med kjøring i Tønsberg.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha min første kjøretime på fredag. Jeg har kjørt mye bil, så jeg håper jeg skal klare meg med bare noen få kjøretimer. Hva kommer kjørelæreren til å dømme meg etter? Hva bør jeg gjøre så kjørelærer ser at jeg er trygg i trafikken? Hvordan foregår timen? Kommer jeg til å kjøre på vanlige veier?

Endret av direkte
Lenke til kommentar

Læreren ser på helhetsinntrykket. Alt fra hvor mye du ser i speilene, hvordan du holder i rattet, veiplassering, til fartsavpassing og hvor mye du får med deg skilt. Med andre ord så ser de alt, så det er ikke noe spesielt du må gjøre ekstra bra eller må være mer forsiktig med.

Eneste som kan være litt uvant fra å kjøre hjemme er hvor mye de vil at du skal se i speilene.

Edit: Spørs litt hvor du bor(i by eller på lændet), men jeg kjørte iallfall på veldig enkle veier i starten.

Endret av krs1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...