Toppris Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 1 måned og 7 dager igjen til min. Fram til det skal jeg finne på en haug med ting som jeg kan snakke om med sensoren ;-) Det blir min planlegging! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 4 og en halv måned til min, bykjøring i Lillehammer neste tirsdag. Noen tips? Annet en å være rolig og passe på alle trafikklysene. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Aldri kjørt i Lillehammer.. Men greit å passe på trafikklys, og plassering, hvis det er mange fler-felts veier, slik det er i tønsberg. Nøyaktig 1 mnd og 1 dag til min oppkjøring, har glattkjøring imorra.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kjørt igjennom Lillehammer et par ganger, ikke selv, og må si jeg blir litt skremt, for alt går så jævla fort Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bare kjør rolig og følg med. Se mye rundt deg etter fotgjengere, skilt og husk å bruk speilene selv om ting kan være hektisk Lenke til kommentar
Tang1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 13 timer og 50 minutter igjen til min oppkjøring:D gleder meg:D Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 10 dager, 1 time og 30 minutter igjen til oppkjøring :O Jeg har fortsatt langkjøringen igjen, men det skal taes denne uka :O Turte ikke spørre kjørelæreren i går, fordi han er en eneste stor ræv. Anywho, jeg spør her: Går det ann å stryke på langkjøring? Vet at det handler om å kjøre selvstendig på landeveier og E6, but still? Er sabla nervøs for å stryke på langkjøringen.. kjørelæreren jeg har er relativt elendig til å lære bort, og han gjør meg bare mer nervøs for hver time vi kjører! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nei du kan ikke stryke på langkjøring. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Men vil si det slik, kjører du til stryk på langkjøringen vil du slite på oppkjøringen. Skal ikke bli mindre nervøs av at en fra staten sitter ved din side og bestemmer om du skal ha førerkort eller ikke... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Om du virkelig gjør det så dårlig på langkjøring får du flere kjøretimer.(mest trolig) Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan bli underkjent så vidt jeg skjønner, men skjer vel nærmest aldri. Kjørelæreren vurderte å underkjenne langkjøringen til ei som sovna bak rattet Oppkjøring neste onsdag. kjøtt fy faen.. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg kvalifiserer vel til å svare. har tatt to oppkjøringer å stått begge gangene.. og skal ta en nye en om litt over en mnd ca.. ja dette betyr at jeg har mista lappen 2 ganger, men dette går ikke på hvordan du skal beholde lappen , d går på hvordan du skal stå begge hendene på rattet til enhver tid utenom giring sef. skape deg et overblikk over trafikken hele tiden. .være flink på å bruke speil. gjør du en feil så vær heller kjapp med å si at du gjorde feil å hvorfor å hva du kunne gjort for å ha ungått den. di har altid stor forståelse for at du er nervøs. og er snillere enn du tror Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har oppkjøring den 29.april, i Bodø. Noen som har erfaringer med sensorer fra Bodø? Har hørt om ei som blir kalt "strykjærne", og hun stryker alle på første forsøk. Hehe.. Satser på at jeg ikke får henne! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Her også er det ei som blir kalt "stryjhjernet", it's just a myth Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Her også er det ei som blir kalt "stryjhjernet", it's just a myth i Drøbak? Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Strøk på traktor idag. Fikk en sensor som blir kalt "strykelars" En sur gammal gubbe Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Prøvde teorien på bil i dag. 9 minutter og 1 feil, tror jeg var jævlig heldig med spørsmålene, for det var faen meg overraskende Lenke til kommentar
direkte Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Må man ha teorikurs før man kan begynne med kjøretimer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå