Dernel Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Merker selv at det er lettere å ha kjøretimer, ikke minst billigere, om man har kjørt MYE sammen med foreldre o.l. I forhold til traktor hvertfall Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Oppkjøring imorgen jaa Endret 9. desember 2010 av HalfLife3 Lenke til kommentar
Juden Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Oppkjøring imorgen, har en skikkelig dårlig følelse. =( hvordan gikk d? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kjørelærer ringte i går og sa det var en som ikke kunne ha oppkjøringen sin på torsdag. Så jeg fikk timen. Kort varsel. Håper det går bra. Lenke til kommentar
fuschiah Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 eg he en spm, viss du klarer ikkje å svare sikkertspm, er det nok grunn til å stryke? lykke til matsemann. eg ventet 4 måneder å finne ledig timen for meg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nei det er ikke nok til å stryke, det betyr faktisk meget lite. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 lykke til matsemann. eg ventet 4 måneder å finne ledig timen for meg. Takk. Lykke til du og. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva er det som skjer hvis oppkjøring er veldig langt fram i tid, flere måneder, og man er ferdig med alt annet. Fortsetter man å ta kjøretimer da, eller er det bare å vente? Lenke til kommentar
fuschiah Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hva er det som skjer hvis oppkjøring er veldig langt fram i tid, flere måneder, og man er ferdig med alt annet. Fortsetter man å ta kjøretimer da, eller er det bare å vente? eg strøket oppkjøringen siste desember 2009 men eg ville ikkje å betale kjøreskolen meir penger så eg bare bestilte for en time for kjøretimer en måned siden og øve med min mann masse heime. eg hadde ikkje noken valg fordi eg må låne bilen til den kjøreskolen fordi dei vil ikkje la meg bruker bilen uten kjøretimer, og viss eg bytter kjøreskolen nå, må eg kanskje starte fra begynnelsen igjen, så dumt! KA BETYR å KJØRE ETTER FORHOLDENE?---Snakker om vær eller veien eller noke annet? Endret 6. april 2010 av fuschiah Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Både og, freks sakke farten ned på veger som er glatte etter regn. Eller om det er tykk tåke. Kjøre rolig på grusbelagte veger, da det kan være fare for steinsprut mot gående og andre bilister. Du skal kjøre slik vegen fremfor deg tillater deg å kjøre. Endret 6. april 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) stemmer de ja Endret 9. desember 2010 av HalfLife3 Lenke til kommentar
frds Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har fått en ny kjørelærer ettersom min forrige gikk ut i permisjon. Snakket med den nye sensoren, hørtes ut som en sur gammel mann, desverre. Har oppkjøring om ikke så lenge, så får prøve å gjøre det beste utav det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er bare å prøve å slappe av å tenke på det som en vanlig kjøretime/lærekjøring, så går det hele rimelig glatt. Lenke til kommentar
fuschiah Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg skjønner det ikke... Kjørte nesten feilfritt på oppvarmingstimen så på selve prøven går alt galt! Nervene tok overhånd kanskje, stresset vel alt for mye som vanlig. Fikk en så lett rute som å kjøre fra Kjøreskolen og ut mot lid så mot Volda og tilbake til kjøreskolen. Og likevel, klarte jeg ikke å kjøre under middels bra engang, skammer meg! uff vi hadde samme kjørerute tror eg lmao Lenke til kommentar
wiccasverden Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gratulerer,Matseman! Jeg var ikke så heldig i dag, strøk...første forsøk,så har mange ganger foran meg;-) Ærlig talt føler litt trist og synd i dag. Var ganske sikker at alt går bra. Var litt nervøs på begynnelsen,men etterpå følte meg ganske sikker men ikke selvsikker. Sikkerhetsspørsmål var om bareevne på dekk,skjekk på bakdekk om jeg har ok bareevne. Var lett å svare. Ikke bestått. Begrunnelse: Ikke god nok trafikktilpassing og valg av fart og plassering ved kryss og rundkjøring. (plassering for langt fram i kryss/rundkjøring mener han) Ofte for sen på med tegn ( en gang blinket 1015 sek før sving,og det var egentlig meget bra.-) De gangene når jeg blinket 3-5 sek før er ikke gode nok...) Ofte små korreksjoner (på rattet) mens jeg tar sving. Måtte holde rattet og gjenomføre sving med en bevegelse på rattet. Jeg skjønner ikke selv hva er de "korreksjoner" for noe... Mister ikke håpet og venter på neste gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå