raid2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 https://svvgw.vegvesen.no/http:/sofi.vegves...entReservation1 Hvis du ikke har referansenummer må du ringe til trafikkstasjonen. Det pleier ofte å være ventetid på rundt 2 måneder de fleste steder i landet, men det er en del avbestillinger og slikt, så det er bare å sjekke den siden jeg lenket til ofte. Lenke til kommentar
wiccasverden Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 https://svvgw.vegvesen.no/http:/sofi.vegves...entReservation1 Hvis du ikke har referansenummer må du ringe til trafikkstasjonen. Det pleier ofte å være ventetid på rundt 2 måneder de fleste steder i landet, men det er en del avbestillinger og slikt, så det er bare å sjekke den siden jeg lenket til ofte. Takk for tips! Det er litt for sent nå,pga oppkjøringa er bestillt allerede og nå kan jeg bare avbestille den eller endre dato(men jeg tror ikke at jeg kommer til å få den tidligere enn det jeg har nå...) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Referansenummeret kan du jo også få ved å taste in fødselsnummer, så det er ikke noe problem. Sjekk innom i blant, og hvis du faktisk har mulighet til å få den tidligere, så gjør det. Er jo ikke vanskelig å endre, og så bare sende en melding til kjørelærer. Lenke til kommentar
wiccasverden Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Referansenummeret kan du jo også få ved å taste in fødselsnummer, så det er ikke noe problem. Sjekk innom i blant, og hvis du faktisk har mulighet til å få den tidligere, så gjør det. Er jo ikke vanskelig å endre, og så bare sende en melding til kjørelærer. Jeg skal ringe i morgen å snakke med de. Er litt redd å bytte datoen nå, det kan jo komme enda senere dato,tror jeg. ellers tror du at jeg kan gå på min side nå å bytte den og hvis det passer ikke få tidligere datoen tilbake? Litt redd å ødelegge nå... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Referansenummeret kan du jo også få ved å taste in fødselsnummer, så det er ikke noe problem. Det fungerte ikke for meg, så jeg var nødt til å ringe. Du får se på en kalender når det er ledige timer. Datoen/timen blir ikke endret før du trykker "bekreft". Lenke til kommentar
wiccasverden Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Referansenummeret kan du jo også få ved å taste in fødselsnummer, så det er ikke noe problem. Det fungerte ikke for meg, så jeg var nødt til å ringe. Du får se på en kalender når det er ledige timer. Datoen/timen blir ikke endret før du trykker "bekreft". Jeg tror det fungerer heller ikke for meg. kalender viser at det finnes ingen ledig dato( jeg bladde opp til juli og da gav jeg opp). skal ringe i morgen. Lenke til kommentar
ExaYeah Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har oppkjøring imorgen og kjenner at jeg begynner å bli litt smånervøs!! :S Er redd for at nervøsiteten gjør at jeg stryker fordi jeg enten tenker feil eller noe lignende. Lenke til kommentar
YtmnD Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har oppkjøring om akkurat 1 uke, i Trondheim. Noen som har erfaring/tips om oppkjøring her? Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hadde oppkjøring i går i drammen.. klarte det selv om jeg trodde jeg feila, utrolig sur sensor <.> utrolig digg... bare vær rolig, pass på høye brøytekanter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Det går så bra så. Kan du kjøre er det ikke noe problem. Jeg var også drit nervøs noen dager før jeg skulle kjøre opp. Men da dagen kom kjente jeg det ikke. Ble egentlig litt overasket da Jeg var jævlig nervøs under selve kjøretimen før oppkjøringen, for da følte jeg at jeg måtte vise læreren min at jeg var helt klar osv osv. Men da vi kom til biltilsynet var jeg ikke nervøs i det hele tatt, gledet meg bare og med en gang sensoren kom i bilen var alt så rolig og fint. Ingen problemer, bare full fokus og rolig kjøring. Det går heeelt fint for absolutt alle her som kan det å kjøre. Bare les litt opp på det tekniske sånn at du får en god start. Takk for svar! Endret 17. februar 2010 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Nevrokusti Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 huff, fant ut idag at kjørelæreren hadde bestillt oppkjøring til meg på mandag den 22. feb.... I need moar tiem! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Neida, han er sikker på at du vil klare det. Ellers ville han ikke bestilt. Believe in the ball and throw yourself! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har oppkjøring om to dager og er kjempenervøs! Godt å se at flere føler det samme Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir bedre med engang kjøringen begynner, og da er det "bare" å være rolig, og holde konsenterasjonen oppe til enhver tid Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg besto i dag tidlig Kjørt nesten syv mil allerede, i tillegg til at jeg har jobbet 3-4 timer Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hihihi, konge Lasse! Gratulerer da! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gratulerer. Kos deg ordentlig. Jeg kjører helt seriøst hverdag siden 8. februar nå, tror ikke det har vært en dag jeg ikke har kjørt. Kino, skole av og til, kjøpesenter, byn, til venner, EVERYTHING. Føler at jeg begynner å leve livet som det skal leves nå som jeg har bil og kan kjøre. Det er virkelig deiiilig Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, er i alle fall mye mindre stress å komme seg rundt til kompiser osv. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er seriøst lettvint, eneste for min del er at jeg må finne meg en egen bil snart Hva slags bil kjører du tc? Lenke til kommentar
peas2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) . Endret 17. august 2010 av peas2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå