anono1123 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Oppkjøring nå om "få" timer; klokken 0950 går det veien! Kjedelig å stryke på bursdagen, så det skal nok ikke skje Endret 14. januar 2010 av -Martin- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Grattis med dagen! Du klarer det lett, bursdag og greier jo. Men lykke til skal du ha! Lenke til kommentar
simpl Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan du velge å ikke svare på spørsmålet..? Eller mener du om man svarer feil kanskje? En venninne av meg svarte at hun ikke viste svaret, og så kjørte de ut av trafikkstasjonen. Hun bestod føreprøven. Er bare et plus hvis du har en mannlig sensor å være dum å deilig Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan du velge å ikke svare på spørsmålet..? Eller mener du om man svarer feil kanskje? En venninne av meg svarte at hun ikke viste svaret, og så kjørte de ut av trafikkstasjonen. Hun bestod føreprøven. Mangel på ukvalifiserte sensorar har det aldri vært. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan du velge å ikke svare på spørsmålet..? Eller mener du om man svarer feil kanskje? En venninne av meg svarte at hun ikke viste svaret, og så kjørte de ut av trafikkstasjonen. Hun bestod føreprøven. Mangel på ukvalifiserte sensorar har det aldri vært. Hvis du ikke vet svaret på de spørsmålene gjelder det som en 2'er feil. Trenger ikke å være ukvalifisert sensor for å stå da. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei, jeg har oppkjøring i Mysen 5 Desember, har dere noen tips til meg?hvordan er sensorene? og rutene? takk på forhånd Les første post, står en del der. Kjør som du har gjort på kjøretimene. En kan ikke si noe om sensorene, de er helt forskjellige. Ta det rolig, ikke stress. Lykke til! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Oppkjøring nå om "få" timer; klokken 0950 går det veien! Kjedelig å stryke på bursdagen, så det skal nok ikke skje Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kom meg gjennom uten anmerkninger! ^^. Kjørt stort sett hele dagen. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Grattis med lappen og dagen da >D breste bursdags gave du kan få Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Rart, man pleier å få minst et sted hvor det er lav fartsgrense, for å se om du klarer å holde 30-grense etc, og se fotgjengere i tide. Typisk inne i boligfelt eller by. Jeg kjørte bil (lovlig) første gangen i midten av august, kunne ikke noe særlig da. Og hadde første kjøretime 14/9, siden jeg bor på hybel har jeg ikke fått kjørt så mye hjemme, så det ble jo litt ekstra timer der. Anbefaler deg å kjøpe en sånn ti-timerspakke og sette opp en time i uka og kjøre hjemme i mellomtiden. Nå vet jeg ikke hvordan foreldrene dine kjører, men ikke kjør sånn utrolig mye før du tar timer, da du fort kan ta til deg uvaner som du vil bruke langt flere timer å vende deg bort fra. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sto på oppkjøring i går. Må takke alle her for mange gode tips! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kjørelæreren min vist meg et ark der alle de 36 spørsmålene en kan få på oppkjøringen står. Noen som har dette? Endret 17. januar 2010 av Fadeless Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kjørelæreren min vist meg et ark der alle de 36 spørsmålene en kan få på oppkjøringen står. Noen som har dette? Kjørelærern min anbefalte å gå gjennom denne noen ganger:http://www.bvtrafikkskole.no/fileadmin/ima...L__kl_B__3_.pdf Verdt å se på Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oppkjøring i mårra, 12:20 mener å huske å ha sett en video på youtube fra en britisk kar som viste oss rundt på bilen og gikk gjennom de biltekniske spørsmålene som er krevet å kunne der - men husker ikke hvor jeg fant den..! Vet noen om hvilken video jeg mener? Lenke til kommentar
nikitta_99 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 har bestilt oppkjøring om 1 og halv måndte i kongsvinger, problemet er at jeg er ikke kjent der borte og er desverre lit langt unna hvor jeg bor. Kan noen være så snill å fortelle meg litt om hvordan det ser ut i kongsvinger? Tenkte å kjøre i kongsvinger før oppkjøringsdagen? er det lirt Hvilken tidspunkt passer best der? takker mye Lenke til kommentar
simpl Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kjørelæreren min vist meg et ark der alle de 36 spørsmålene en kan få på oppkjøringen står. Noen som har dette? Spør kjørelæreren din om å få en kopi og pugg det, det gjorde jeg.. Kan også spør (hvis ikke han/hun foreslår det) å gå igjennom alle spørsmåla med deg + vise deg hvor alt er på bilen. Er litt forskjell fra bil til bil så kan være lurt Men ikke tenk alt for mye på det spørsmålet, viktigste er at du kan kjøre bil ^^ Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Oppkjøring i mårra, 12:20 mener å huske å ha sett en video på youtube fra en britisk kar som viste oss rundt på bilen og gikk gjennom de biltekniske spørsmålene som er krevet å kunne der - men husker ikke hvor jeg fant den..! Vet noen om hvilken video jeg mener? Om du skulle dukke opp her før oppkjøringa Og lykke til! det går sikkert bra Endret 18. januar 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Den var den videoen jeg lettet etter! Takk for det Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det fortsatt sånn at man må være 17 og et halvt før man kan ta teorien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå