Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du velge å ikke svare på spørsmålet..? Eller mener du om man svarer feil kanskje?

En venninne av meg svarte at hun ikke viste svaret, og så kjørte de ut av trafikkstasjonen. Hun bestod føreprøven.

Er bare et plus hvis du har en mannlig sensor å være dum å deilig :p

Lenke til kommentar
Kan du velge å ikke svare på spørsmålet..? Eller mener du om man svarer feil kanskje?

En venninne av meg svarte at hun ikke viste svaret, og så kjørte de ut av trafikkstasjonen. Hun bestod føreprøven.

Mangel på ukvalifiserte sensorar har det aldri vært.

Lenke til kommentar

Mangel på ukvalifiserte sensorar har det aldri vært.

Hvis du ikke vet svaret på de spørsmålene gjelder det som en 2'er feil. Trenger ikke å være ukvalifisert sensor for å stå da.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har oppkjøring i Mysen 5 Desember, har dere noen tips til meg?

hvordan er sensorene? og rutene? takk på forhånd

Les første post, står en del der. Kjør som du har gjort på kjøretimene. En kan ikke si noe om sensorene, de er helt forskjellige. Ta det rolig, ikke stress. Lykke til!

Lenke til kommentar

Rart, man pleier å få minst et sted hvor det er lav fartsgrense, for å se om du klarer å holde 30-grense etc, og se fotgjengere i tide. Typisk inne i boligfelt eller by.

Jeg kjørte bil (lovlig) første gangen i midten av august, kunne ikke noe særlig da. Og hadde første kjøretime 14/9, siden jeg bor på hybel har jeg ikke fått kjørt så mye hjemme, så det ble jo litt ekstra timer der. Anbefaler deg å kjøpe en sånn ti-timerspakke og sette opp en time i uka og kjøre hjemme i mellomtiden. Nå vet jeg ikke hvordan foreldrene dine kjører, men ikke kjør sånn utrolig mye før du tar timer, da du fort kan ta til deg uvaner som du vil bruke langt flere timer å vende deg bort fra.

Lenke til kommentar

Oppkjøring i mårra, 12:20

mener å huske å ha sett en video på youtube fra en britisk kar som viste oss rundt på bilen og gikk gjennom de biltekniske spørsmålene som er krevet å kunne der - men husker ikke hvor jeg fant den..! Vet noen om hvilken video jeg mener?

Lenke til kommentar

har bestilt oppkjøring om 1 og halv måndte i kongsvinger, problemet er at jeg er ikke kjent der borte og er desverre lit langt unna hvor jeg bor.

Kan noen være så snill å fortelle meg litt om hvordan det ser ut i kongsvinger?

Tenkte å kjøre i kongsvinger før oppkjøringsdagen? er det lirt

Hvilken tidspunkt passer best der?

takker mye

Lenke til kommentar
Kjørelæreren min vist meg et ark der alle de 36 spørsmålene en kan få på oppkjøringen står. Noen som har dette?

Spør kjørelæreren din om å få en kopi og pugg det, det gjorde jeg.. Kan også spør (hvis ikke han/hun foreslår det) å gå igjennom alle spørsmåla med deg + vise deg hvor alt er på bilen. Er litt forskjell fra bil til bil så kan være lurt :)

Men ikke tenk alt for mye på det spørsmålet, viktigste er at du kan kjøre bil ^^

Lenke til kommentar
Oppkjøring i mårra, 12:20

mener å huske å ha sett en video på youtube fra en britisk kar som viste oss rundt på bilen og gikk gjennom de biltekniske spørsmålene som er krevet å kunne der - men husker ikke hvor jeg fant den..! Vet noen om hvilken video jeg mener?

Om du skulle dukke opp her før oppkjøringa

Og lykke til! :thumbup: det går sikkert bra

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...