daruu Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er dette noe som er vanlig å ha? Jeg fikk førerkort like før jul og jeg hadde ikke slik? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hm, tror ikke dette er en del av planen jeg har med kjørelæreren vår ihvertfall. Satser på at det ikke er obligatorisk. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Obligatorisk er det i hvert fall ikke, men det kan sikkert være ganske greit. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Må ha denne i mine innlegg, nærmer meg oppkjøring snart Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Anefaler å ta en sånn tentamen, kan være til god hjelp før oppkjøring. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Såvidt jeg forstod er det ikke obligatorisk! Men synes det er litt rart at læreren min satte meg opp til en tentamen uten å spørre meg.. Jeg hadde uansett sagt ja, men kunne jo spørre.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er greit å ha med seg, man får trent litt på det å være nervøs. Jeg strøk på min kjøretentamen, men besto med en feil på oppkjøring, så ikke ta det læreren sier for gitt. Det viktigste er å slappe av, og ta det helt rolig så går det bra, stresser du så overser du noe og har mye større sannsynlighet for å stryke... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Oppkjøring førstkommende fredag, utrolig spent. Var lenge nervøs, men med Audien stående i oppkjørselen gleder jeg meg mere! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg begynner å bli sykt nervøs nå, oppkjøring på torsdag, og bil stående i innkjørselen .. Håpehåpehåpehåpe Edit: Men det skal og nevnes at jeg ikke har hatt mer enn 4 enkelttimer utenom det obligatoriske, føler kanskje det er litt lite? Endret 11. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hadde også fire utenom. Kjører opp i en bil jeg kun får 2 timer i... Håper den faller fort på plass. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hehe, jeg regner med at jeg får den bilen jeg har kjørt på kjøretimene, blir bare litt spennende å finne ut hvordan den oppfører seg på snø Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sikkert blitt spurt om før, men hvor lenge varer oppkjøringa? er det vanlig skoletime på 45 min? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Tok ca. 45 min for meg. Men er forskjellig. Hvis sensor er i tvil så vil han/hun kanskje at du skal kjøre litt lengre. Noe jeg var dårlig på på min oppkjøring var å se i blindsonen. Men besto likevel Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det skal vare 60 minutter inkludert sikkerhetskontroll. Til dere som er så nervøse, om dere ikke føler dere klare så avlys, hvis du føler 4 timer er for lite og du ikke er ready så burde du avlyse. Husk at å stryke en gang koster det omtrent 2500 kroner.(720,- til Staten og 1500-2000 til kjøreskolen). Som min kjørelærer sa til meg; "Det er ikke et alternativ å stryke, du må ikke håpe at du klarer det, vær sikker" Helt seriøst, motivasjonen din er viktig. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er sant det du sier om prisen. Jeg var egentlig ganske likegyldig, helt til det gikk opp for meg hvor mye det faktisk kostet. Da var jeg plutselig lettet over at jeg klarte det på første forsøk. Dessuten var det selvfølgelig litt stas å kunne kjøre alene. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Min lærer sa: "Jeg har ikke hatt en eneste elev som strøk de siste tre årene, og du skal IKKE bryte den rekken!" Nervene var helt i helvete til jeg satte meg bak rattet med sensor ved siden av Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vil ønske alle som skal ha oppkjøring lykke! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Oppkjøring førstkommende fredag, utrolig spent. Var lenge nervøs, men med Audien stående i oppkjørselen gleder jeg meg mere! Hvordan kan man ikke glede seg da? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vil ønske alle som skal ha oppkjøring lykke! Takk Noen som vet om det er greit at man bruker solbriller under oppkjøring? Sånn med tanke på at sensor ser om man bruker speil eller ikke.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du skal helst ikke bruk det, da det er som du sier, sensor ønsker å kunne se øynene dine. Men er jo avogtil du bare må bruke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå