Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er greit å ha med seg, man får trent litt på det å være nervøs. Jeg strøk på min kjøretentamen, men besto med en feil på oppkjøring, så ikke ta det læreren sier for gitt. Det viktigste er å slappe av, og ta det helt rolig så går det bra, stresser du så overser du noe og har mye større sannsynlighet for å stryke...

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli sykt nervøs nå, oppkjøring på torsdag, og bil stående i innkjørselen .. Håpehåpehåpehåpe :)

 

Edit: Men det skal og nevnes at jeg ikke har hatt mer enn 4 enkelttimer utenom det obligatoriske, føler kanskje det er litt lite?

Endret av marvol
Lenke til kommentar

Det skal vare 60 minutter inkludert sikkerhetskontroll. Til dere som er så nervøse, om dere ikke føler dere klare så avlys, hvis du føler 4 timer er for lite og du ikke er ready så burde du avlyse. Husk at å stryke en gang koster det omtrent 2500 kroner.(720,- til Staten og 1500-2000 til kjøreskolen). Som min kjørelærer sa til meg; "Det er ikke et alternativ å stryke, du må ikke håpe at du klarer det, vær sikker" Helt seriøst, motivasjonen din er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...