Carisma'03 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Åja sånn ja. Det tenkte jeg ikke på. Sånn sett kan du jo godt gjøre det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Personlig har jeg planlagt å ha med kjørelæreren min, da jeg syns han er en fett fyr som kan bare være positiv å ha med meg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I morra er det oppkjøring på meg! Burde bli gøy. Gleder meg til å ta sensor i hånda og takke for lappen, før jeg setter meg inn i min egen bil og kjører avgårde. Blir genialt.. Hvis jeg består da Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lykke til! Hvor kjører du opp? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tenkte mer "hva hvis".. Sensor i dårlig humør, eller han bare ønsker å stryke meg.. Trodde ikke sensor kan stryke kandidaten bare på grunnlag av at han/hun er i dårlig humør? Har oppkjøring om tre uker selv! Lurte på en ting; kan sensor spør om noe teoretisk under kjøringen? (sett bort ifra den tekniske delen.) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 nei han kan ikkke det....et tips til alle som jeg fikk skryt av sensor for jeg gjorde var og tenkte høyt når du nermer deg kryss osv og nevne ting du skal gjøre mens du kommer til det...for oppdager du feil og nevner det mens du kjører vet sensoren at du vet at du har gjort feil og da slipper du og være nervøs for og nevne det etterpå forde det er alerede husket... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er nok lurt, takk for tipset! Tenkte jeg skulle gjøre det selv.. men tenkte også å si til sensor før vi begynner kjøringen at jeg kommer til å snakke slik, og om vedkommede har noe imot det Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hva mente du egentlig? At man skal si; "Nå ser jeg meg til begge sider, mens jeg bremser sakte ned." Eller hva? Endret 4. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg sa feks "Den luka der kunne jeg tatt, men bedre å være på den sikre siden" Sa hvis jeg gjorde noe feil kort sagt, sensoren min skrev ikke ned en eneste feil på meg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lykke til! Hvor kjører du opp? Moss ! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 husker jeg fikk sensoren til og le sensor:da tar du til høyre her i krysset.. Meg: da får vi blinke til høyre da siden du sier det på den måten Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg sa feks "Den luka der kunne jeg tatt, men bedre å være på den sikre siden"Sa hvis jeg gjorde noe feil kort sagt, sensoren min skrev ikke ned en eneste feil på meg. Skjønner Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Da var den bestått. Egentlig voldsomt oppskrytt hele greiene. Menmen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer 9 måneder til jeg blir 18, men tenkt å begynne med kjøretimer snart, gleder meg Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Da var den bestått. Egentlig voldsomt oppskrytt hele greiene. Menmen. Gratulerer Hvilke spørsmål fikk du på den tekniske delen? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg skulle prøve ut om bilen var retningsstabil, samt redgjøre for årsaker for hvorfor den eventuelt ikke er retningsstabil. Jeg svarte at forstillinga kunne være feilstilt også satte jeg den i 1. gir og kjørte rundt parkeringsplassen mens jeg forklarte litt om spor i veien osv, spesielt på vinterføre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Heldig, det må være en av de lettere jeg har hørt om. Gratulerer uansett. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg måtte teste grøftelysene og forklare hvilke konsekvenser feilbruk kan medføre Too easy Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Grøftelys..? Jeg suger på den tekniske delen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå