tc47 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mine innlegg Besto teorien i dag så det blir oppkjøring i januar tiden antar jeg. Noen andre som skal ta oppkjøring i Bergen snart og har bestilt i det siste? Hvis ja, hvor lang ventetid ble det på dere? Lenke til kommentar
kimbola Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei! Strøk for andre gang.og er ikke så motivert lenger. Noen som kan hjelpe? Med motivasjonen mener jeg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei! Strøk for andre gang.og er ikke så motivert lenger. Noen som kan hjelpe? Med motivasjonen mener jeg Tenk så ufattelig morro når du kan gå ut, sette deg i bilen, være din egen konge over kjøretøyet! Tenk bare den friheten og hvor mye enklere ting blir når du står der med lappen! Tenk når du kan kjøre rundt slikt i bygda/sentrum... ååh Vet ikke om det hjalp, men nå fikk jeg plutselig lyst til å øve på teorien Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde min første "ulykke" i dag, kjørte i en stolpe da jeg skulle parkere, så skrapte opp lakken over hjulbuen bak. 9 måneder uten noe problem, it sucks. Litt hjemmemekk gjør nok jobben Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tenk når du kan kjøre rundt slikt i bygda/sentrum... ååh Vet ikke om det hjalp, men nå fikk jeg plutselig lyst til å øve på teorien Det er det STYGGESTE jeg har sett noengang. Merker at jeg ble kvalm her nå... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er ikke kult før du har 30" felger og dørene oppe når du kjører! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da blir jeg aldri kul Lenke til kommentar
Lille_meg_ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei! Strøk for andre gang.og er ikke så motivert lenger. Noen som kan hjelpe? Med motivasjonen mener jeg Skjønner akkurat hva du mener! Sliter med motivasjonen jeg også. På begynnelsen gledet jeg meg veldig til kjøretimene, men nå føles det som om lappen er laaaangt borte i fantasiland.. Oppkjøring nummer 2 er bestillt og den må jeg bare klare.. Huff.. Lappen er ikke lett nei Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Lappen skal ikke være lett, men du får trøste deg med at du ikke er alene om å stryke mange ganger på veien til førerkortet Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har oppkjøring om litt over en uke, gruer meg syykt! Har kun hatt 4 enkelttimer ved siden av det obligatoriske, så jeg vet ikke om jeg er skikkelig forberedt, må kjøre hver dag til neste torsdag ihvertfall Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lykke til! Si ifra om hvordan det går og hva slags spørsmål du får osv. Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 For å kunne ta teoriprøven må man jo ha sendt inn en søknad om førerkort, men er dette noe det kan tenkes at kjøreskolen har gjort automatisk for meg? Eller gjør man det bare selv? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 For å kunne ta teoriprøven må man jo ha sendt inn en søknad om førerkort, men er dette noe det kan tenkes at kjøreskolen har gjort automatisk for meg? Eller gjør man det bare selv? yourself Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vel, kjørelæreren min sendte søknad for meg. Jeg skrev den ut i første kjøretimen min også sendte han søkanden for meg. Etter det ringte jeg trafikkstasjonen et par ganger for å sjekke om vandelssjekken osv var ferdig. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lykke til! Si ifra om hvordan det går og hva slags spørsmål du får osv. Skal det Noen som vet om det er mitt valg om jeg ønsker å ha med sensor eller ikke, kan jeg bare bestemme at han skal være med liksom? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som vet om det er mitt valg om jeg ønsker å ha med sensor eller ikke, kan jeg bare bestemme at han skal være med liksom? Sensor må du nok ha med deg uansett.. Om du vil ha med kjørelæreren også, tror jeg er opp til deg å avgjøre. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Beklager, kjørelærer er selvsagt riktig Finnes det ulemper ved dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Han kan vel ikke hjelpe deg under oppkjøring... Så da er vel han bare til "bry". Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dropp det Lettere å ha en enkel samtale med bare sensor (min mening), og er det en hyggelig samtale så blir du kanskje beroliget og kjører bra. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tenkte mer "hva hvis".. Sensor i dårlig humør, eller han bare ønsker å stryke meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå