glorfindel2000 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Oppkjøring på fredag Gleder/gruer meg :S Har vært ute og øvd på mørkekjøring og litt på glatten nå, eneste jeg vet at jeg må huske på er å bruke speilet på høyre side mer. Lykke til svampebob! Har oppkjøring på torsdag kl 0800. Det går aldri bra.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Lykke til til deg og. Jeg og har klokken 08.00 Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har oppkjøring i morra kl. 10:40 Gruer meg ass:S Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde oppkjøring idag kl 09:40 og bestod! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gratulerer, kjør forsiktig Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gratulerer, kjør forsiktig Takker, ho dama bak skranken sa det 2 ganger. Lurer på om ho tvilte på mine kjøreegenskaper :!: Psychadelic? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det beste tipset jeg kan gi til oppkjøring må være å slappe av så mye som mulig. Det avhenger kanskje litt av sensor, men jeg var veldig heldig med sensor både ved vanlig personbil-oppkjøring og lastebil-oppkjøring. Vi satt og snakket om helt andre ting enn selve oppkjøringen, som at jeg spilte i band osv, noe som hjalp veldig med å gjøre meg komfortabel og få meg til å slappe av. Så fort man stresser seg opp vil man garantert gjøre flere feil. Lykke til til de som kjører opp i nær framtid Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde selv noen feil, men redda meg inn på at jeg kunne forklare han i etterkant hvor jeg gjorde de feilene eller om jeg kunne gjort det annerledes. Kjørte freks forbi en søppelbil som sto i en slakk sving (hovedveien, 60 sone), og sa i ettertid at jeg kunne ha ventet litt til jeg hadde bedre oversikt, så nikka han enig med meg. Ellers var sensoren veldig grei. Lenke til kommentar
fuschiah Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oppkjøring på fredag Gleder/gruer meg :S Har vært ute og øvd på mørkekjøring og litt på glatten nå, eneste jeg vet at jeg må huske på er å bruke speilet på høyre side mer. Lykke til svampebob! Har oppkjøring på torsdag kl 0800. Det går aldri bra.. lykke til til dåkke, håper du klarer det glorfindel Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har egentlig ikke gått opp for meg at jeghar oppkjøringen om 1 time. Så er ganske rolig og har fått sovet godt, håper det hjelper. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Lykke til, du acer det sikkert Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Acet det ikke akkurat greide å ripe bilen, men bestod fordi hel hets kjøringen var så bra. De som er kjent i lille Bergen vet sikkerthvor det var og, skulle rygge opp det 2 farlig vegkrysset så kom jeg utenfor akkurat i svingen, men stoppet rett før steinene, men når jeg skulle løse den så sklei den litt tilbae og traff de sikkert fullt av skrive feil sitter på buss stoppet med ipoden : P Endret 18. desember 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Grattis Svampebob ! Turte ikke å ta "jomfru"turen før nu, skitvær her i Finnmark . Skytseltrafikk med brøytebiler.... Endret 18. desember 2009 av Samegerilja Lenke til kommentar
glorfindel2000 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer til svampebob og samegerilja For meg gikk det ikke veien.. Landeveiskjøringen min er fortsatt for dårlig.. Også var jeg så nervøs at jeg kjørte på 2 gir istedet for 4 gir, og surret med lysene.. Hmm.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer til svampebob og samegerilja For meg gikk det ikke veien.. Landeveiskjøringen min er fortsatt for dårlig.. Også var jeg så nervøs at jeg kjørte på 2 gir istedet for 4 gir, og surret med lysene.. Hmm.. Hvis du bommar såpass mykje bør du køyre mykje meir med foreldre/bekjente før oppkøyring. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fikser ikke oppkjøring spesielt når du har Eli Hagen-type som sensor. For meg så er oppkjøring psykisk hardere enn 10 uker lange rekrutten jeg har hatt i Garden. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 garden er jo lett Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nei daa. Skulle nesten tro at oppkjøring ville være litt lettere. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Acet det ikke akkurat greide å ripe bilen, men bestod fordi hel hets kjøringen var så bra. De som er kjent i lille Bergen vet sikkerthvor det var og, skulle rygge opp det 2 farlig vegkrysset så kom jeg utenfor akkurat i svingen, men stoppet rett før steinene, men når jeg skulle løse den så sklei den litt tilbae og traff de sikkert fullt av skrive feil sitter på buss stoppet med ipoden : P Det høres ærlig talt ut som strykgrunnlag det der, men gratulerer med lappen. Ikke for å virke så grusomt negativ, men må du punge ut for den lille skaden på bilen? Jeg spør av ren nysgjerrighet, for man har jo selv ansvaret for bilen under oppkjøringen). Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Han sa det kvalifiserte som stryk, men valgte å se på helheten i stede for og mente den var så god, så kan vel si jeg var jævlig heldig. Nei måtte heldigvis ikke betale for skaden, var helt nede på bakfangeren med siden av eksosen, kjørelæreren bare sa at det skal være litt riper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå