fuschiah Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 eg trødde også att eg kjørte ganske bra (når eg kjører eg sa til meg sjølv heile tida: HAHAHA I GOT IT!!!) så eg var veldig, veldig sjøkk da ho sa alle min feil og strøk Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det er trist å stryke, jeg begynte å gråte da han lista opp feilene mine..Jeg bestilte ny kjøretime med en gang, det er krav om å ha en kjøretime mellom oppkjøringene. Kjøreskolen skulle bestille oppkjøring til meg.. Aww, føler med deg. Jeg hadde nylig oppkjøring jeg også.. og jeg syns alt gikk helt greit til vi parkerte igjen på stasjonen og sensor strøyk meg fordi han mente jeg hadde kjørt for seint. Jeg var helt uenig jeg, så det ble et sjokk... Oppkjøring i gjøvik i morgen.. NERVER! Lykke til! Takker. Sto, forresten Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva er det som er viktig når det gjelder å plassere eller senke farten i sving? når skjer dette, er det når du er på vei ut av motorveien eller? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 23t 30 min til oppkjøring... Nervøs? Nei aldri... Noen som har funnet noe bra materiale til teknisk kontroll spørsmål? "Veien til førerkortet" har ikke så alt for mye informasjon. Lenke til kommentar
bjones Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 23t 30 min til oppkjøring... Nervøs? Nei aldri... Noen som har funnet noe bra materiale til teknisk kontroll spørsmål? "Veien til førerkortet" har ikke så alt for mye informasjon. Lurer også på det samme Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva er det som er viktig når det gjelder å plassere eller senke farten i sving? når skjer dette, er det når du er på vei ut av motorveien eller? Eg forstår ikkje spørsmålet, skal du gjennom ein sving eller er du på veg av ein motorveg? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 23t 30 min til oppkjøring... Nervøs? Nei aldri... Noen som har funnet noe bra materiale til teknisk kontroll spørsmål? "Veien til førerkortet" har ikke så alt for mye informasjon. Jeg fikk et ark av kjørelærer med spørsmål du kunne få, og hva du skulle gjøre for å kontrollere det. Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg fikk ikkenoe sånn kontrollspm, hmm ;o Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har oppkjøring 29/12 12:30, valgte den dagen da jeg tror det er lite biler da, stemmer det eller? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Litt biler skader vel ikke anyways.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nei, men kjedelig å få midt i det verste rushet, da. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bestod i går! Sykt herlig følelse! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gratulerer, Mathias! Det var asolutt en herlig følelse. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er ikke sånn å forstå at de prøvene som ligger på nettet (teoritentamen.no fortrinnsvis) er identisk med prøven på trafikkstasjonen vel? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er ikke sånn å forstå at de prøvene som ligger på nettet (teoritentamen.no fortrinnsvis) er identisk med prøven på trafikkstasjonen vel? Tror jeg fikk 10 spørsmål på teoriprøven som var helt identiske med hva som ble gitt på teoritentamen.no Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Okey, men hvordan var dem andre? Var de noe like i det hele tatt? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er mye likt, men jeg fikk også spørsmål om ting jeg ikke hadde fått på noen tester. Lenke til kommentar
nikhau Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) litt ot, men kjørelærer har skrevet opp forbikjøring og langkjøring til 6500,- på timekortet, er ikke det litt vel mye? på nettsiden til kjøreskolen står det: Landeveg + forbikjøring - obl KR. 3.000- er langkjøring og landevegkjøring det samme. Endret 16. november 2009 av nikhau Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Synes det hørtes riktig ut, jeg betalte 5600,- kun for landevei og siden forbikjøring egentlig bare er 2 vanlige 2timer hvor du øver på forbikjøring så stemmer det ganske bra. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er mye likt, men jeg fikk også spørsmål om ting jeg ikke hadde fått på noen tester. Takk for hjelp! Ser du er fra Stavanger - hvilken kjøreskole gikk du på, og hvilken oppkjøringsrute fikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå