-Tommy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lykke tl da! Så får du si hvordn det gikk her inne. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har erfaring med at bilen en bruker hos kjøreskolen er enten dårlig/uvant å kjøre, sånn at noen har fått byttet bil? Jeg liker absolutt ikke den bilen jeg kjører, det er grunnet det er en utrolig uvant bil for meg å kjøre(vet man skal kunne kjøre alle typer) men jeg takler ikke den bilen, og det merket jeg fint på oppkjøringen også. Kan man da evt cashe ut for å få låne en annen bil enten av vegvesenet, biltilsynet etc? Hvor mange timer har du hatt med kjøreskolen? Jeg husker at jeg heller ikke likte skolebilen i begynnelsen, men etter noen timer ble jeg vandt til bilen og det gikk strålende. Etter jeg bestod oppkjøringen ble jeg nesten litt lei meg fordi jeg ikke fikk kjøre kjøreskolebilen noe mer. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Woho, besto Trodde jeg strøk så jævli når jeg tok neddi i en fartshomp i 40km/t i en 30 sone ^^ Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har erfaring med at bilen en bruker hos kjøreskolen er enten dårlig/uvant å kjøre, sånn at noen har fått byttet bil? Jeg liker absolutt ikke den bilen jeg kjører, det er grunnet det er en utrolig uvant bil for meg å kjøre(vet man skal kunne kjøre alle typer) men jeg takler ikke den bilen, og det merket jeg fint på oppkjøringen også. Kan man da evt cashe ut for å få låne en annen bil enten av vegvesenet, biltilsynet etc? Hvor mange timer har du hatt med kjøreskolen? Jeg husker at jeg heller ikke likte skolebilen i begynnelsen, men etter noen timer ble jeg vandt til bilen og det gikk strålende. Etter jeg bestod oppkjøringen ble jeg nesten litt lei meg fordi jeg ikke fikk kjøre kjøreskolebilen noe mer. har vel hatt 7 dobbeltimer ell no, har også kjørt opp alt, men det gikk ikke så bra. Tror ikke jeg klarer å forelske meg i denne bilen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har erfaring med at bilen en bruker hos kjøreskolen er enten dårlig/uvant å kjøre, sånn at noen har fått byttet bil? Jeg liker absolutt ikke den bilen jeg kjører, det er grunnet det er en utrolig uvant bil for meg å kjøre(vet man skal kunne kjøre alle typer) men jeg takler ikke den bilen, og det merket jeg fint på oppkjøringen også. Kan man da evt cashe ut for å få låne en annen bil enten av vegvesenet, biltilsynet etc? Hvor mange timer har du hatt med kjøreskolen? Jeg husker at jeg heller ikke likte skolebilen i begynnelsen, men etter noen timer ble jeg vandt til bilen og det gikk strålende. Etter jeg bestod oppkjøringen ble jeg nesten litt lei meg fordi jeg ikke fikk kjøre kjøreskolebilen noe mer. har vel hatt 7 dobbeltimer ell no, har også kjørt opp alt, men det gikk ikke så bra. Tror ikke jeg klarer å forelske meg i denne bilen Hva slags bil er det? Jeg kjører en horribel A4... men det får bare være. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har erfaring med at bilen en bruker hos kjøreskolen er enten dårlig/uvant å kjøre, sånn at noen har fått byttet bil? Jeg liker absolutt ikke den bilen jeg kjører, det er grunnet det er en utrolig uvant bil for meg å kjøre(vet man skal kunne kjøre alle typer) men jeg takler ikke den bilen, og det merket jeg fint på oppkjøringen også. Kan man da evt cashe ut for å få låne en annen bil enten av vegvesenet, biltilsynet etc? Hvor mange timer har du hatt med kjøreskolen? Jeg husker at jeg heller ikke likte skolebilen i begynnelsen, men etter noen timer ble jeg vandt til bilen og det gikk strålende. Etter jeg bestod oppkjøringen ble jeg nesten litt lei meg fordi jeg ikke fikk kjøre kjøreskolebilen noe mer. har vel hatt 7 dobbeltimer ell no, har også kjørt opp alt, men det gikk ikke så bra. Tror ikke jeg klarer å forelske meg i denne bilen Hva slags bil er det? Jeg kjører en horribel A4... men det får bare være. Husker ikke helt hvordan bil det er, er en bra bil generelt, bare utrolig uvant. Noen som vet om det finnes et sted hvor man kan finne staitstikken over de forskjellige kjøreskolene? altså se hvor mye strykprosent dem har etc? Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg lurer på om det går bra å senke farten fra 60 som er fartsgrensen på en grusvei som er humpete, smal og går nedover. Jeg synes det virker som det ikke er så lurt å kjøre fort der. Er det lurest å kjøre med 2.gir midt i byen? Eller vil det da gå for tregt. Jeg begynner å bli jævli spent Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg lurer på om det går bra å senke farten fra 60 som er fartsgrensen på en grusvei som er humpete, smal og går nedover. Jeg synes det virker som det ikke er så lurt å kjøre fort der. Selvfølgelig går det bra. Er det lurest å kjøre med 2.gir midt i byen? Eller vil det da gå for tregt. Ikke tenk på det, kjør i den farta du mener er lav nok. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 I nedoverbakker der farten vil bli merkbar høyere, er det minus at man bruker bremsen mye? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) I nedoverbakker der farten vil bli merkbar høyere, er det minus at man bruker bremsen mye? Det er sikkert ikke negativt, men det er nok et pluss hvis du prøver å bremse litt på giret også. Kommer helt an på hvor lang og bratt nedoverbakken er. Endret 30. september 2009 av EvenL Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Besto idag! Ble utrolig lettet! Det har blitt "villmankjøring" idag men blir nok ferdig med det nå som jeg har fått "blåst ut" litt. Hehe Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ^Gratulerer Skal ha oppkjøring imorgen i Oslo kl 9.30!! er kjempenervøs.. Men har øvd meg masse på en Nissan, men skal kjøre en VW Golf imorgen.. er det noen som vet om motorrommet er veldig annerledes? "Alt annet" (mht instrumenter og vindusviskere osv) er vel rimelig likt?? Er det noen som har en oversikt(bilde/illustrasjon) over motorrommet til VW-biler? Hadde vært greit å få det ikveld hvis jeg skal få spm om det, så slipper jeg å stresse med det med kjørelærer imorgen.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ^Gratulerer Skal ha oppkjøring imorgen i Oslo kl 9.30!! er kjempenervøs.. Men har øvd meg masse på en Nissan, men skal kjøre en VW Golf imorgen.. er det noen som vet om motorrommet er veldig annerledes? "Alt annet" (mht instrumenter og vindusviskere osv) er vel rimelig likt?? Er det noen som har en oversikt(bilde/illustrasjon) over motorrommet til VW-biler? Hadde vært greit å få det ikveld hvis jeg skal få spm om det, så slipper jeg å stresse med det med kjørelærer imorgen.. Bruker man ikke samme bil som man bruker på kjøreskolen? Isåfall har du jo lært det. Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Endret 2. oktober 2009 av Ida2806 Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Grattis : ) Hvordan gikk ruten din så tidlig på morgen? har selv 08.10 ^^ Endret 2. oktober 2009 av Morten21 Lenke til kommentar
sjokoloko Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Gratulerer Selv skal jeg ha oppkjøring til onsdag, gruer meg noe helt enormt Synes vel selv at jeg er flink nok til å få førerkortet, men er redd for at nervene skal ødelegge hele opplegget (slik at jeg gjør feil jeg normalt ikke ville gjort) Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Gratulerer Selv skal jeg ha oppkjøring til onsdag, gruer meg noe helt enormt Synes vel selv at jeg er flink nok til å få førerkortet, men er redd for at nervene skal ødelegge hele opplegget (slik at jeg gjør feil jeg normalt ikke ville gjort) uff, men husk at det ikke er en big deal om du stryker, da er det bare å bestille ny time. Hvor skal du kjøre opp forresten? Lenke til kommentar
sjokoloko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Gratulerer Selv skal jeg ha oppkjøring til onsdag, gruer meg noe helt enormt Synes vel selv at jeg er flink nok til å få førerkortet, men er redd for at nervene skal ødelegge hele opplegget (slik at jeg gjør feil jeg normalt ikke ville gjort) uff, men husk at det ikke er en big deal om du stryker, da er det bare å bestille ny time. Hvor skal du kjøre opp forresten? Det er ikke verdens undergang nei, men litt kjipt når det koster ca 2500 kr å kjøre opp, i tillegg står bilen klar og forsikring og alt er ordnet. Og så er jeg mektig lei av å reise kollektivt Jeg skal kjøre opp i Larvik :-) Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Gratulerer Selv skal jeg ha oppkjøring til onsdag, gruer meg noe helt enormt Synes vel selv at jeg er flink nok til å få førerkortet, men er redd for at nervene skal ødelegge hele opplegget (slik at jeg gjør feil jeg normalt ikke ville gjort) uff, men husk at det ikke er en big deal om du stryker, da er det bare å bestille ny time. Hvor skal du kjøre opp forresten? Det er ikke verdens undergang nei, men litt kjipt når det koster ca 2500 kr å kjøre opp, i tillegg står bilen klar og forsikring og alt er ordnet. Og så er jeg mektig lei av å reise kollektivt Jeg skal kjøre opp i Larvik :-) hehe, ser den. Er i samme situasjon selv, alt er klart, bortsett fra oppkjøringa ^^ 2500? det var billig syns jeg : ) Lenke til kommentar
sjokoloko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 ^Altså, jeg øvde meg på en Nissan siden jeg byttet kjøreskole i sommer og kjørte en Vw på oppkjøringa.. btw... jeg STO!!!! Kjørte bare en halvtime:) Gratulerer Selv skal jeg ha oppkjøring til onsdag, gruer meg noe helt enormt Synes vel selv at jeg er flink nok til å få førerkortet, men er redd for at nervene skal ødelegge hele opplegget (slik at jeg gjør feil jeg normalt ikke ville gjort) uff, men husk at det ikke er en big deal om du stryker, da er det bare å bestille ny time. Hvor skal du kjøre opp forresten? Det er ikke verdens undergang nei, men litt kjipt når det koster ca 2500 kr å kjøre opp, i tillegg står bilen klar og forsikring og alt er ordnet. Og så er jeg mektig lei av å reise kollektivt Jeg skal kjøre opp i Larvik :-) hehe, ser den. Er i samme situasjon selv, alt er klart, bortsett fra oppkjøringa ^^ 2500? det var billig syns jeg : ) kjøreskolen skal ha 1650 for leie av bil, 720 for oppkjøringa og 200 for førerkort. har jeg glemt noe? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå