Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

idag har eg kjørt i 4 timer i strekk oppe med fyllingsdalen og rundtom der ! Føler det meste sitter :) er di så sinnsykt strenge som folk ska ha det til?

 

 

 

Kommer helt ann på sensoren. Det varierer fra person til person! Den ene kan være et rass**** av dimensjoner og en annen kan være en grei kar :)

 

Selvom du føler alt sitter så ta å kjør 4 timer imorra og ioverimorgen. Jeg har oppkjøring Fredag nå neste uke og jeg begynner å få nerver selv :p Skal øvelseskjøre alle dagene frem til det =) Også håper jeg det går bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yess ska kjøre idag og! oppkjøring om 2 dager!!! er temmelig nervøs :( håper det går bra :) noen her som har hatt oppkjøring i fyllingsdalen nylig? hehe kjørelæreren min sa te meg at det va bare hyggelige sensorer i fyllingsdalen! men har mine tvil :p

 

 

Er nervøs sjøl :p selvom jeg har på fredag. Skal krysse fingrene mine for deg når du kjører opp ;-)

 

Skal ut å knote med omegaen min med L på nå idag :-) blir nok litt e18 og en del sentrum/bykjøring på meg. :-)

Lenke til kommentar
ska krysse fingrene for deg og :) hehe ja eg ska ut og blåse litt med lanceren min :p .. kommer du fra bergen?

 

 

Husk på meg 19 da :-) hehehe:P Lancer? Mitsubishi? :D

 

Er ikke så halvgæren bil det. Firehjulstrekk da? Kommer fra Sandefjord, men jeg er i Bergen tre/fire ganger i året pga familie og en del venner der.

 

Bergen er en elskbar by :)

Lenke til kommentar
er en lancer 93 modell :p ja helt grei bil litt guff :) ska ha deg i bakhode når eg er ute og cruiser hehe (viss eg består) håper så sykt eg består!! kor skal du kjøre opp?

 

 

Heheh :p 93 modell jeg og har :) Omega - Sedan (heldigvis) Satser så SYKT på at jeg består til fredag :p hvis ikke veit jeg ikke hvor jeg kommer til å gjøre av meg :( hoho..

 

 

Skal kjøre opp i Larvik :-) Eneste fæl bakkeby.. Høyreregelen tar livet av meg der xD i oppoverbakke O_o

Lenke til kommentar
samme her... MÅ bestå alle planene mine for ferien avhenger av det :p har ikke helt teken på dette me høyreregelen eg heller :p så lenge ikke sensor blir redd går det vell greit hehe

 

 

ja! Akkurat det samme for meg og! Cruise ruindt med vennene, kjøre til jobben i sommer etc og ALT avhenger av at jeg klarer å bestå:p

 

 

Jeg har teken på høyreregelen, men den er så knotete i den bakkebyen :p Er liksom hele tiden!: P

Lenke til kommentar

Ting til ettertanke for dere, husk når dere starter å kjøre så er prøven allerede bestått. Så det er kun feil dere gjør som vil gjøre at dere ikke får førerkortet :p. Og hvis dere gjør for mange av dem feilene eller en stor feil, så godta det. Da har man rett og slett ingenting bak rattet på en bil å gjøre. Ihvertfall det jeg sa til meg selv før jeg satte igang. At jeg hvis jeg ikke står nå, så må du bare godta det. Prøven i seg selv er egentlig veldig grei, og du bare kjører sånn som alltid har gjort :D.

Lenke til kommentar
Og hvis dere gjør for mange av dem feilene eller en stor feil, så godta det. Da har man rett og slett ingenting bak rattet på en bil å gjøre.

Så du anbefaler å droppe å bestille ny oppkjøring? Godt tips.

 

 

Er ikke for å være kjepphøy eller noe, men har tror jeg har rimelig god sjanse for å bestå den oppkjøringa:-) Fordi dette er det jeg har øvelseskjørt utrolig lenge for. :-)

Er nok nervøsiteten som tar litt overhånd pluss at alle har forventninger til at jeg skal bestå. Uansett hvor sikker jeg er..

 

Personlig så kan jeg ikke fremkalle noen feil iløpet av kjøretimene mine utenom en gang da jeg hadde litt for stor fart inn mot kryss og at jeg burde gitt litt mer "mellomgass" når jeg girer ned. Det var de eneste feilene mine som kjørelærer ba meg tenke over.

Og det var iløpet av en av de første timene mine.

 

 

Så jeg har stor tro, men vil samtidig ikke ha for stor tro på meg selv. For HVIS jeg stryker. Så vil jeg ikke at andre skal kunne si: "hahahaha.. Må ikke være så jævla kjepphøy".

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '8' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Og hvis dere gjør for mange av dem feilene eller en stor feil, så godta det. Da har man rett og slett ingenting bak rattet på en bil å gjøre.

Så du anbefaler å droppe å bestille ny oppkjøring? Godt tips.

Du skjønte hva jeg mente... Da gjelder jo såklart mer trening..

 

Lykke til dude

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...