Bobbylove Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaen, ble et par pils for mye på grillings i stad. kunne jo ikke droppe 20 års lag til god kompis Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bobbylove: Har du mistet lappen allerede? :> Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, nei Men har oppkjøring om noen timer. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 bare pass på at du er 100% edru til oppkjøring Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Joa, er edru nå. Men Faen så nervøs! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, nei Men har oppkjøring om noen timer. Har de førerprøver på lørdager?? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Stusset litt på det jeg også Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 har det ja, får å ta igjen køen litt ^^ Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Gikk ganske dårlig, men bestod! Faen så digg. Å når jeg kommer hjem ringer pappa meg fra hytta å ber meg ta en titt i skuffen for å se om jeg finner noen nøkler Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Herlig! Vart litt gledesdreper dagen jeg tok lappen, fikk ikke lånt bilen på grunn av at det visstnok var alt for risikabelt, men takk gud for gode venner med bil Lenke til kommentar
kroghern91 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Heisann, jeg bestilte meg oppkjøring for et par måneder siden nå og fikk da tirsdag 19. mai.. men i forrige uke fikk jeg vite at det er stor sannsynlighet for at jeg kommer opp til eksamen den tirsdagen. så da lurer jeg på om noen har noen glupe tips til meg, hvis jeg kommer opp så må jeg jo avbestille den timen (siden den er på morgenen), noen som har en idé om hva jeg kan gjøre for å få ny oppkjøring så snart som mulig? Jeg får vite om jeg kommer opp nå på torsdag 14. mai (som forøvrig er bursdagen min). Kjørelæreren min sier at jeg bare må vente til torsdag og ta det derfra. Den planlagte oppkjøringen er i drammen på morgenkvisten den 19. hvis noen har noen tips til dette mottas dette også med STOR takk! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du kan jo snakke med kjøreskolen og høre om de eventuelt kan bytte med en annen elev. Lenke til kommentar
kroghern91 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hmm.. ja det er jo sikkert noen som vil ha oppkjøring litt før Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jadda! Besto! :!: Var faktisk mer nervøs før oppkjøringen enn når jeg kjørte. Begynte med et lett spørsmål om bremsekraftforsterkeren, så kom inn i en god steam! Hadde også en grei sensor som fikk meg mer avslappet ved å si at det ikke gjorde noe å kjøre feil, da en bare finner en plass å snu på så går det bra! Herlig å få lappen så tett etter min 18 årsdag! Endret 12. mai 2009 av DJ2009 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nesten alle synes det er mye lettere å kjøre med sensor enn kjørelærer osv. Anyways, gratulerer! Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er det mye kø til oppkjøring nå? Skal kjøre opp i Oslo/drammen eller et sted i nærheten nå, men kan vel hende at jeg ikke får kjørt opp før etter sommerferien? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er vel Juli det skal sendes inn lister for nå snart, så om du er klar for oppkjøring kommer du nok ikke med før august (om du meldes opp neste måned). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå