Bobbylove Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er da ikke store forskjellene? Jeg har brukt to forskjellige på skolen å to andre til øving med fattern. Kjører relativt likt med alle. Selv varebil var ikke stort annerledes. Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg merker stor forskjell på bilen jeg bruker til vanlig og den jeg brukte på kjøreskolen. Er ikke sikker på at en annen kjøreskole ville latt deg kjøre opp uten noen timer hos dem først bare for å bli vandt til bilen. Du kan jo prøve, jeg vet ikke, men mener kjørelæreren min sa noe om at kjøreskoler skal ha minst to kjøretimer med eleven før oppkjøringen for at eleven skal bli vandt til bilen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Klart du merker forskjell, men vil ikke være noen stryk grunn tror jeg. Det kan jo hende, men er i såfall bare rundt tusenlappen. Det har jeg ikke noen problemer med å punge ut for å spare 3 mnd. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Da var endelig lappen i boks! :D Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Thx! Etter 22 timer er første krasjet unnagjort... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Thx! Etter 22 timer er første krasjet unnagjort... Do tell... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Rygget inn i en bil når jeg skulle parkere... Ikke store skaden. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da har jeg oppkjøring i morgen tidlig 7.50. I Stavanger. Noen som har any last tips? Strøk så det sang på tentamen, men var overnervøs, hadde en helt rar bil (på eksamen får jeg bruke den jeg er vant til) og ikke i form. Hadde en kjøretime etterpå i den vanlige bilen, og det gikk som smurt. Kommer med rapport om hvordan det gikk i morgen.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ta det med ro, ikke vær redd for å snakke med sensor og innrømme eventuelle feil du gjør. Da viser det at du har forståelse for det som skjer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Rygget inn i en bil når jeg skulle parkere... Ikke store skaden. Glad jeg har ryggesensor =P Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Glad jeg har ryggesensor =P Si ikke det. Hørte om en/ei som hadde ryggekamera, men som ikke fikk med seg den greina som kom gjennom bakruta.. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bestod for en time siden! Andre forsøk. Hadde mange feil, men bestod likevel, selv om denne sensoren regnes som den strengeste av dem. Rydd veiene! Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Strøk idag. Kjørte med Sandnes og langt uti hutt i heiti. Ble bedt om å rygge opp en grusvei, og det endte nesten i grøfta. Ellers tok han meg for å være utydelig for andre kjørere. Tips: Ta det med ro, vit hva du skal. Jeg nølte for mye i kryss merket jeg. Få med deg skilt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Strøk idag. Kjørte med Sandnes og langt uti hutt i heiti. Ble bedt om å rygge opp en grusvei, og det endte nesten i grøfta. Ellers tok han meg for å være utydelig for andre kjørere. Tips: Ta det med ro, vit hva du skal. Jeg nølte for mye i kryss merket jeg. Få med deg skilt. Hadde akuratt samme ruten på tirsdag... En av de letteste rutene man kan få her i området. (Sandnes sentrum -> Motorvei mot kristiansand -> Av hovedveien og rygge opp en grusbakke -> Videre på hovedveien -> Av hovedveien mot Sviland (landevei) -> Sandnes sentrum -> Trafikkstasjonen). Endret 3. april 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bumper min egen post ang oppkjøring andre steder. Noen som har noen erfaring med det? Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Å ta oppkjøring et annet sted er ingen problem, snakk med sjåførlærer'n din. Du trenger ingen ekstra timer for å "bli vant" til bilen. Er du ikke vant til å bytte bil, er du ikke klar for oppkjøring.. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk lappen sist fredag. 0 feil og har bare hatt 4 kjøretimer totalt. Husk å vær nøye med å få med deg skilt, plassering i veibane mtp. rundkjøringer osv, sporvalg hvis det er spesielt føre, ta det helt med ro, kjør som om du kjører alene etc. Hvis du gjør en feil så bare glem denne feilen med en gang, ikke tenk på denne i etterkant mens du kjører fordi det fører bare til enda flere feil. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå