NoTrace Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fikk datoen i begynnelsen av Januar Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ventetida er mellom ca 1-2 måneder på de forskjellige trafikkstasjonene. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Risløkka tror jeg har ventetid helt frem til begynnelsen av juni nå, med unntak av noen avbestillinger selvfølgelig. Sensoren jeg hadde på tirsdag sa dog at de vurderer å ta 5 oppkjøringer om dagen istedenfor 4 som i dag. Uansett bryr jeg meg ikke så mye, bestod på første forsøk med "kun" ti kjøretimer. Lenke til kommentar
Nuufaal Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skal kjøre opp onsdag 25 mars, Gruer meg :S skal kjøre opp i Lakselv, det er bare 1 rundkjøring der da, hehe, men gruer meg veldig fordeom, men tenker liksom, stakkars dem som må kjøre opp i oslo feks, og i sånne store byer, *grøss* Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lakselv bør gå veldig bra, så jeg ville ikke gruet meg så veldig. Lenke til kommentar
Nuufaal Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heldigvis så skal jeg kjøre helt til lakselv ifra jergul med sjåførlæreren, så skal vi kjøre rundt litt der før jeg da ska kjøre opp, da får jeg jo bli litt kjent med plassen, har aldri vært der før. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vil tro det er litt kjipt å kjøre opp plasser man aldri har vært før. Gleder meg dog til å få overstått min oppkjøring 31. mars! Lykke til, forresten, klemet! Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal kjøre opp onsdag 25 mars, Gruer meg :S skal kjøre opp i Lakselv, det er bare 1 rundkjøring der da, hehe, men gruer meg veldig fordeom, men tenker liksom, stakkars dem som må kjøre opp i oslo feks, og i sånne store byer, *grøss* Oslo er ikke så vanskelig å kjøre som mange skal ha det til. Selv ville jeg at det skulle være mye trafikk da jeg kjørte opp fordi jeg syns det er lettere og konsentrere seg da. Gruet meg selv veldig før selve oppkjøringen, men da jeg startet gikk all nervøsitet vekk fra meg. Lenke til kommentar
Nuufaal Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja takk, nu er det bare 45 timer til oppkjøringa Lenke til kommentar
Looke Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tok teorien på fredag og fikk bestilt oppkjøring datoen jeg fikk er 8 juni. Da stopper verden . Jeg skal kjøre opp ved billingstad Lenke til kommentar
Nuufaal Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yeaaaaaah da va lappen i boks ;D Lenke til kommentar
Nuufaal Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 takk, det var en utrolig deilig følelse, endelig liksom Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 GRATULERER SÅ SINNSYKT MYE må være herlig Lenke til kommentar
Nuufaal Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Takk, ja, det er nok det men har enda ikke kjørt jomfu turen :s er på jobb hos min tante, og jeg har ikke bil sjøl så klart, men til helga blir det nok en tur i bygda Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tok teorien i dag men er 3 mnd ventetid på oppkjøring her i lørenskog. Så tenkte jeg skulle ta den et annet sted. Noen som vet hvor det er kort ventetid? Kan jeg bruke en trafikkskole der eller må jeg ta med min egen kjørelærer med bil? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Snakk med kjørelæreren om det du, det er meninga at de skal bestille oppkjøring for deg i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Joda, skal det. Men tenkte kanskje noen her hadde noen erfaringer. Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg ville brukt kjøreskolen du har brukt til oppkjøringen også. Alle biler er forskjellige, så det er greit å ha en bil som du er vandt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå