Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jepp, jeg fikk sverigetur til Charlottenberg og en kartlesing til Fredrikstad. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hadde langkjøring på én dag jeg, fra Trondheim til Åre i Sverige og tilbake (to elever i bilen). Starta 7:30 og kom tilbake 15:45 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så kommer kartkjøring/bykjøring i tillegg. Begge er nemlig en del av det som kalles sikkerhetskurs på vei. Hadde selv Trondheim - Åre og en kartkjøring innom Klæbu og diverse andre plasser. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det lov å øvelseskjøre i Sverige da? Trodde det ikke var lov... Langkjøringa (sikkerhetskurs på vei) mi, var over 3 dager. Første dagen var det bare masse kjøring rundt om i Vestfold. Og masse av og på kjøringer til forkjørsveier. Andre dagen var det forbikjøring på østsiden av Oslofjorden og 3. dagen var det kartkjøring i Oslo. Det siste var jo det morsomste da den andre eleven (en jente) ikke kunne lese kart og det ble litt kluss i planen vår Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det lov å øvelseskjøre i Sverige da?Trodde det ikke var lov... Man kan kjøre i Sverige med kjørelærer, men ikke med foreldre/andre ledsagere. Du har ikkje lov til å øvingskjøre i utlandet. vegvesen.no. Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jøss. På kjørelæreren min hørtes det ut som vi bare skal en liten svipptur innover dalen her, ikke holde på i flere dager. Lenke til kommentar
drz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det lov å øvelseskjøre i Sverige da?Trodde det ikke var lov... Langkjøringa (sikkerhetskurs på vei) mi, var over 3 dager. Første dagen var det bare masse kjøring rundt om i Vestfold. Og masse av og på kjøringer til forkjørsveier. Andre dagen var det forbikjøring på østsiden av Oslofjorden og 3. dagen var det kartkjøring i Oslo. Det siste var jo det morsomste da den andre eleven (en jente) ikke kunne lese kart og det ble litt kluss i planen vår Var også på kartkjøring i oslofjorden med en jente som brukte sykt lang tid på å finne ruten hun skulle ta, så skrive ned alt veeldig nøyaktig. Hun kjørte seg fortsatt vill X antall ganger på veien inn til oslo, rett utenfor oslo og flere ganger inne i oslo. Siden jeg er av typen mann så er jeg jo født med den "pff kart? hva skal mannfolk med det?"-innstillingen. Brukte ca 1 min på å lese kartet og merkelig nok så fant jeg faktisk veien hjem igjen (ut oslo mot østfold og mot drammen). Ahh hun var så fortapt flere ganger der:P Morro var det Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har oppkjøring i måro eg.. Halv ett i Bergen. Kvir meg no! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har oppkjøring i måro eg.. Halv ett i Bergen. Kvir meg no! gikk det bra? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har oppkjøring i måro eg.. Halv ett i Bergen. Kvir meg no! gikk det bra? JA!! Eg stod! Hadde kjøretime rett før oppkjøringa, og var så heldig at når eg kjørte opp så fekk eg nøyaktig samme ruta som eg hadde den kjøretimen Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer! Hvor kjørte du da? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Grats Bonselo. Det er snart 2 uker siden jeg bestod Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjørte i Loddefjord, Fyllingsdalen, Drotningsvik(industriområdet) og så vidt innom Damsgård. Eg har elendig hukommelse, så eg huska ikkje ka rekkefølge eg kjørte. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Grats Bonselo. Det er snart 2 uker siden jeg bestod Takk Da e so deilig å vera fri, no slepp eg alt tullet med Tide! Gratulera til deg òg Requi Korleis kjens det no som du har hatt lappen ei stund? Går euforien over så fort? Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjørte i Loddefjord, Fyllingsdalen, Drotningsvik(industriområdet) og så vidt innom Damsgård. Eg har elendig hukommelse, så eg huska ikkje ka rekkefølge eg kjørte. Ikke så ille da. En relativt lett rute Sees på veien da Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvor lenge varer oppkjøringa? Går sensor av skaftet om man ikke blinker rundt rundkjøringa? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Litt varierende, men rundt en times tid. Blinker rundt rundkjøringa? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Han mente sikkert at man blinker når man skal til venstre i rundkjøringen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sant. Vel, det er sikkert greit å gjøre det, siden såpass mange kjørelærere liker å drille inn akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå