Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov å øvelseskjøre i Sverige da?

Trodde det ikke var lov...

Langkjøringa (sikkerhetskurs på vei) mi, var over 3 dager. Første dagen var det bare masse kjøring rundt om i Vestfold. Og masse av og på kjøringer til forkjørsveier.

Andre dagen var det forbikjøring på østsiden av Oslofjorden og 3. dagen var det kartkjøring i Oslo.

Det siste var jo det morsomste da den andre eleven (en jente) ikke kunne lese kart og det ble litt kluss i planen vår :p

Lenke til kommentar
Er det lov å øvelseskjøre i Sverige da?

Trodde det ikke var lov...

Langkjøringa (sikkerhetskurs på vei) mi, var over 3 dager. Første dagen var det bare masse kjøring rundt om i Vestfold. Og masse av og på kjøringer til forkjørsveier.

Andre dagen var det forbikjøring på østsiden av Oslofjorden og 3. dagen var det kartkjøring i Oslo.

Det siste var jo det morsomste da den andre eleven (en jente) ikke kunne lese kart og det ble litt kluss i planen vår :p

Var også på kartkjøring i oslofjorden med en jente som brukte sykt lang tid på å finne ruten hun skulle ta, så skrive ned alt veeldig nøyaktig. Hun kjørte seg fortsatt vill X antall ganger på veien inn til oslo, rett utenfor oslo og flere ganger inne i oslo. Siden jeg er av typen mann så er jeg jo født med den "pff kart? hva skal mannfolk med det?"-innstillingen. Brukte ca 1 min på å lese kartet og merkelig nok så fant jeg faktisk veien hjem igjen (ut oslo mot østfold og mot drammen).

Ahh hun var så fortapt flere ganger der:P Morro var det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...