MiSP Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Dere som har lappen:Har dere merket at det er skrevet et dikt på førerkortet deres? :!: Mellom bakkar og berg ut med havet heve nordmannen fenget sin heim, der han sjølv heve tufterna gravet og sett sjølv sine hus uppå deim. Han såg ut på dei steinutte strender det var ingen, som der hadde bygt. "Lat oss rydja og bygja oss grender, og so eiga me rudningen trygt". 6005050[/snapback] Tuller du, eller? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Dere som har lappen:Har dere merket at det er skrevet et dikt på førerkortet deres? :!: Mellom bakkar og berg ut med havet heve nordmannen fenget sin heim, der han sjølv heve tufterna gravet og sett sjølv sine hus uppå deim. Han såg ut på dei steinutte strender det var ingen, som der hadde bygt. "Lat oss rydja og bygja oss grender, og so eiga me rudningen trygt". 6005050[/snapback] Tuller du, eller? 6006200[/snapback] Hehe, egentlig ikke: http://www.dinside.no/php/art.php?id=28969 :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hehe, jeg har det på mitt . morsomme saker altså, sikkert vanskelig å forfalske ja. Lenke til kommentar
bentes2008 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hva slags spørsmålene kan sensoren spørre på oppkjøring? på slutten av kjøringen må alle vise hvordan man parkere bilen? 5987850[/snapback] Jeg fikk beskjed om å teste bremsene. Fikk en liten vei uten trafikk der jeg kunne kjøre og bremse. Lett. Da jeg parkerte satt han bare og skrev på noen skjema, uten å se på hva jeg holdt på med. 5988707[/snapback] "Du kan få et ark på kjøreskolen med alle spørsmålene, og du kan gå igjennom dem med kjørelærer før oppkjøring." ER DET SANT? ( I OSLO ) Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hva slags spørsmålene kan sensoren spørre på oppkjøring? på slutten av kjøringen må alle vise hvordan man parkere bilen? 5987850[/snapback] Jeg fikk beskjed om å teste bremsene. Fikk en liten vei uten trafikk der jeg kunne kjøre og bremse. Lett. Da jeg parkerte satt han bare og skrev på noen skjema, uten å se på hva jeg holdt på med. 5988707[/snapback] "Du kan få et ark på kjøreskolen med alle spørsmålene, og du kan gå igjennom dem med kjørelærer før oppkjøring." ER DET SANT? ( I OSLO ) 6023299[/snapback] Ja, det tror jeg stemmer. Jeg skal værtfall gå gjennom spørsmålene med kjørelæreren min på onsdag (før oppkjøringen) wish me luck Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg skal værtfall gå gjennom spørsmålene med kjørelæreren min på onsdag (før oppkjøringen) wish me luck 6023321[/snapback] Jaja, lykke til Har hatt lappen i 6 dager jeg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har hatt lappen snart et år jeg Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hehe, egentlig ikke:http://www.dinside.no/php/art.php?id=28969 :!: :!: :!: :!: 6006452[/snapback] GENIALT! Det der må være noe av det tøffeste jeg har sett i nyere tid! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 I morgen er den store dagen som jeg har ventet på i flere år. Oppkjøringsdagen. Jeg kommer til å bli overlykkelig om jeg består! Hva bør jeg spesielt vektlegge når jeg kjører? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 I morgen er den store dagen som jeg har ventet på i flere år. Oppkjøringsdagen. Jeg kommer til å bli overlykkelig om jeg består! Hva bør jeg spesielt vektlegge når jeg kjører? Kjør defensivt, husk blinklys, hold avstand og aller viktigst; følg med på skiltingen Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) I morgen er den store dagen som jeg har ventet på i flere år. Oppkjøringsdagen. Jeg kommer til å bli overlykkelig om jeg består! Hva bør jeg spesielt vektlegge når jeg kjører? Kjør defensivt, husk blinklys, hold avstand og aller viktigst; følg med på skiltingen 6036866[/snapback] Enig der, funket med meg idag! Lappen er i boks Endret 3. mai 2006 av BeNeFit Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 I morgen er den store dagen som jeg har ventet på i flere år. Oppkjøringsdagen. Jeg kommer til å bli overlykkelig om jeg består! Hva bør jeg spesielt vektlegge når jeg kjører? Kjør defensivt, husk blinklys, hold avstand og aller viktigst; følg med på skiltingen 6036866[/snapback] Enig der, funket med meg idag! Lappen er i boks 6038207[/snapback] Grats ja. Velkommen til "gjengen" :!: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Enig der, funket med meg idag! Lappen er i boks 6038207[/snapback] Gratulerer! Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Enig der, funket med meg idag! Lappen er i boks 6038207[/snapback] Gratulerer! 6038542[/snapback] Takker ;) Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Å nei å nei!! Det ble stryk denne gangen :( Det verste er å vente en hel måned :( Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Å nei å nei!! Det ble stryk denne gangen :( Det verste er å vente en hel måned :( 6041368[/snapback] Uffda, det var leit. Jeg vet hvordan du har det. Forferdelig å stryke... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Å nei å nei!! Det ble stryk denne gangen :( Det verste er å vente en hel måned :( 6041368[/snapback] Hva var det du strøk på? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Å nei å nei!! Det ble stryk denne gangen :( Det verste er å vente en hel måned :( 6041368[/snapback] Hva var det du strøk på? 6041967[/snapback] TRAFIKKTILPASNING OG FART INN I SITUASJONER - Vikepliktsbrudd: Innkjøring på E6 i 80 sone, tar kort luke. - Høy fart inn mot kryss med vikeplikt. - Høy fart mot kryss med dårlig sikt og fortau. Er så deppa! Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Whoooo, fikk lappen i dag, j*vla deilig. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Whoooo, fikk lappen i dag, j*vla deilig. 6068545[/snapback] Grattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå