Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Hadde opprinnelig oppkjøring kvart på 2 i dag men sensor ble syk så fikk det flytta 1 time fram. Med andre ord, midt i rushen. Er vel mørkt da også.

 

Arrrrgggg :<

So what? Du har vel tenkt å kjøre både i rushen og når det er mørkt når du er ferdig også?

Lenke til kommentar
Stod med glans :)

 

*hoppe rundt i sirkel mens jeg synger*

 

Gratulerer da!

 

Jeg gleder meg til å kunne ta lappen! Er enda 1,5år igjen :ermm:

 

Men nå har jeg tenkt til å ta lappen med automat da. Hvorfor ha manuell når man kan gå hakket bedre?

 

Jeg tviler ikke på at det kommer en kommentar til valg av automat... har liksom aldri hørt noe før :roll:

Lenke til kommentar
Men nå har jeg tenkt til å ta lappen med automat da. Hvorfor ha manuell når man kan gå hakket bedre?

Hvorfor vil du ikke ta manuell slik at du kan kjøre begge?

 

Så sant du ikke har noen store psykiske problemer som at foreldrene dine slår deg hver gang du girer feil så er det ikke noen grunn til å ta lappen med automat.

 

Hehe nei jeg har nok ikke noen psysiske problemer... :p

 

Jeg har kjørt med manuell og synes det er ok, men det er ikke gøy! Når jeg cruiser rundt i byen er det helt herlig å ha automat. Lett å bare hive den i R når man skal kjappe seg å lukeparkere isteden for å sitte å føle på clutch og alt det tullet. Jeg bor i Stavanger og det er ikke akuratt lite trafikk, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal gidde å sitte å gire hver pokkers minutt. (jeg er lat med andre ord :p )

 

Men skulle jeg ønske å ta manuell senere er det bare 1 oppkjøring da.

Lenke til kommentar
Hehe nei jeg har nok ikke noen psysiske problemer... :p

 

Jeg har kjørt med manuell og synes det er ok, men det er ikke gøy! Når jeg cruiser rundt i byen er det helt herlig å ha automat. Lett å bare hive den i R når man skal kjappe seg å lukeparkere isteden for å sitte å føle på clutch og alt det tullet. Jeg bor i Stavanger og det er ikke akuratt lite trafikk, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal gidde å sitte å gire hver pokkers minutt. (jeg er lat med andre ord :p )

 

Men skulle jeg ønske å ta manuell senere er det bare 1 oppkjøring da.

Med bittelitt ekstra trening er det ikke vanskelig å lære seg å gire manuelt. Da har man også større fleksibilitet i hvilken bil man kan velge, det er jo greit i og med at de aller, aller fleste biler her til lands faktisk har manuelt gir. Og du sparer tid og penger til denne ekstra oppkjøringen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...