c7Nn Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bestått Grattis! hvor kjørte du opp? Lenke til kommentar
Missen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bestått Gratulerer Hvilken rute fikk du da? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil også spørre! Hvor kjørte du opp?! Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Bestått Grattis! hvor kjørte du opp? Bestått Gratulerer Hvilken rute fikk du da? Jeg vil også spørre! Hvor kjørte du opp?! Hei, og takk til alle Kjørte rute 181 og hadde en Odd Grung til sensor. Makan til grei fyr finnes ikke Kjørte opp i Bergen, og vil nesten si at jeg hadde den letteste ruten.. Start Fyllingsdalen Kjørte mot Sotra, var innom Bjørndalskogen å snudde, og ryggeparkerte i Vadmyra. Deretter var det rundkjøring v/ godvik/askøy, og motorvei til sentrum. Gjennom lars hillesgt. og opp vaskerelven. Deretter straka veien tilbake til Statens Vegvesen i fyllingen, opp løvstakktunnelen. Alt i alt, tok dette 38 min + spørsmål om bremskraftforsterker så hele oppkjøringen tok meg under en time totalt Havnet dog ikke i kø som jeg håpet på, men i følg sensor kjørte jeg som en drøm.. NÅ skal jeg ut å ta stripa på Statoil Nesttun Endret 9. desember 2008 av Oreo Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skal ha oppkjøring i morgen klokken 14.00 (har tentamen til 13.30, så spørs hvordan det går med den ), så har dere noen tips? Skal kjøre opp i Ålesunds-området om noen er herifra. Det jeg lurer mest på er vel de praktiske oppgavene, hva jeg kan få der.. Ellers er det vel ikke så mange tips dere kan gi meg? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hvordan klarte du det? man får ikke melde seg opp til oppkjøring før teori er unnagjort Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Teori og tentamen er to forskjellige ting Nightmeare ? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hah, skulle kanskje uttrykt meg litt bedre. Har NORSK-tentamen til 13.30 ! Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hah, skulle kanskje uttrykt meg litt bedre. Har NORSK-tentamen til 13.30 ! Du skal ha fått en oversikt over spørsmål du kan bli stilt av kjøreskolen din. Men du stryker ikke på det alene. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bestått ! Fikk mønsterdybde på bil som ikke er noe problem, og skulle kjøre ut til Ålesund sentrum. Sensoren hadde ikke noe spesielt å pirke på sa han! Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva skjer om man ikke svarer riktig på kontroll-spørsmål? Det trekker sikkert ned, men så mye at man kan stryke pga det? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva skjer om man ikke svarer riktig på kontroll-spørsmål? Det trekker sikkert ned, men så mye at man kan stryke pga det? Hvis sensor er veldig i tvil om du skal stå eller ikke kan det selvfølgelig bli utslagsgivende ja. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Alt går på en totalvurdering i flg min sensor.. Man kan helt sikkert svare litt feil og slippe billig unna, om kjøreturen går greit.. Du får ikke vite om det er riktig eller feil heller før slutten av turen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor folk prater så mye om det kontroll-spørsmålet. Hadde ingen ting om det jeg. Kjørte bare en enkel runde, og så var jeg ferdig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor folk prater så mye om det kontroll-spørsmålet. Fordi folk tror det er lett å svare feil. Gjennomgår man det med kjørelærer før oppkjøring, er det nesten umulig å svare feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) eg svarte feil på kontrollspørsmålet på første oppkjøring sensoren sa eg skulle spyle med vindusviskeren, noe eg ikkje klarte. det er helt forjelligt fra kjøreskule bilen og den eg kjører hjemme, derfor bomam eg der xD Endret 11. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
syverty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bestått Hadde oppkjøring på Sortland. Tatt kjøretimer i Oslo. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 eg svarte feil på kontrollspørsmålet på første oppkjøring sensoren sa eg skulle spyle med vindusviskeren, noe eg ikkje klarte. det er helt forjelligt fra kjøreskule bilen og den eg kjører hjemme, derfor bomam eg der xD Spyle MED vindusviskeren? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 eg svarte feil på kontrollspørsmålet på første oppkjøring sensoren sa eg skulle spyle med vindusviskeren, noe eg ikkje klarte. det er helt forjelligt fra kjøreskule bilen og den eg kjører hjemme, derfor bomam eg der xD Spyle MED vindusviskeren? Har ikke jeg hørt om ihvertfall... x 2 Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Seriøst, skjønte dere ikke hva han mente? :O Veldig merkelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå