Missen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Bare et spørsmål; på vurderingsskjemaet under opplysninger har sensor skrevet "mørk ok-."Hva betyr dette? Du har gjennomført mørkekjøring? Ja, da er det visst det han har skrevet at jeg har gjennomført. Hei, og gratulerer Hvor kjørte du i Bergen på oppkjøring? Takk takk Vel, kan ikke si jeg likte ruten så veldig godt, men kom meg nå gjennom Begynte på biltilsynet, kjørte til Sælenveien, ryggeparkere i fyllingsdalen. Kjørte videre gjennom Krohnegården, ned til Melkeplassen/Laksevåg mot sentrum. Kom ut rett etter Løvstakktunnelen, fulgte da skilt mot Møhlenpris. Endte opp nede ved jernbanen for så å snu der og følge skilt til Åsane. Kjørte inn ved Gamle Bergen, snudde der, for så å kjøre tilbake mot sentrum. Fulgte deretter skilt tilbake til Fyllingsdalen. Var ganske hektisk ved bussstasjonen og i tunnelen rett før, mye feltskifting, men gikk bra Når er din oppkjøring? Endret 7. desember 2008 av Majia90 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hvor lenge er det vanlig at selve oppkjøringa varer? En times tid? Min oppkøyring varte i ca ein time. Endret 7. desember 2008 av Elensar Lenke til kommentar
Missen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvor lenge er det vanlig at selve oppkjøringa varer? En times tid? Har ikke nerver til å kjøre noe lengre enn det tror jeg, kommer til å drite på meg av nervøsitet, og snakk om hvor mye jeg kommer til å bli mobbet av diverse kompiser hvis jeg styker! Tror jeg må holde oppkjøringa hemmelig for disse, inntil jeg har lappen i hånda, blir ikke lett men (skal ikke kjøre opp før i april da men) Min kjøring varte omtrent 50 min, utenom sikkerhetskontrollen. Tiden går ganske fort når du kjører, så prøv å ikke tenke for mye på det Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 1 time og 45 minutter. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg brukte vel akkurat 60 minutter. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Brukte 1 time Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvor lenge er det vanlig at selve oppkjøringa varer? En times tid? Har ikke nerver til å kjøre noe lengre enn det tror jeg, kommer til å drite på meg av nervøsitet, og snakk om hvor mye jeg kommer til å bli mobbet av diverse kompiser hvis jeg styker! Tror jeg må holde oppkjøringa hemmelig for disse, inntil jeg har lappen i hånda, blir ikke lett men (skal ikke kjøre opp før i april da men) Drit i og fortelle dem det, så slipper du at dem maser om oppkjøringa di Som kan gjøre at du blir ekstra nervøs pga prestasjonsangst elns. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ja, sa heller ikkje til noen om min oppkjøring. syns det er best. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har allerede fortalt alle om min *angre* Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jo, ser det. Men det virket ikke som om det var snakk om en vei hvor en trailer kunne ha kjørt forbi uten en større risikofaktor. Uansett en sinnssykt kjip ting å stryke på. Håper ikke jeg kommer opp i en slik situasjon Det sensor mente jeg skulle ha gjort var å sette ned farten, evt. stoppe helt opp for å bli kvitt den traileren som lå bak meg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skjønner. Men er det ikke uansett litt drøyt å stryke på det da? Hvor kjørte du opp? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da var lappen i boks. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Oppkjøring nr.2 imorgen... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Takker for svar folkens, best å holde det hemmelig ja Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Oppkjøring nr.2 imorgen... Lykke til! Kommer nok til og stå lett nå som det er 2ndre forsøk Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Takktakk, får håpe det går bra.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lykke til!! får håpe du ikke er så veldig uheldig med været. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 braker løs i morgen kl 08.10... havner midt i rushet, takk gud for å få litt kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå