mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Denne sensoren måtte bremse henne TO ganger - mot et gangfelt og lyskryss, og hun bestod. Da bør den sensoren miste jobben. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare to dager til oppkjøring nå Hvis man må rygge på oppkjøringen og dette ikke går så bra, hvor stor feil regnes dette som da? Noen her som har måttet rygge på førerprøven? Gikk det bra? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare to dager til oppkjøring nå Hvis man må rygge på oppkjøringen og dette ikke går så bra, hvor stor feil regnes dette som da? Noen her som har måttet rygge på førerprøven? Gikk det bra? På trafikkstasjonen som jeg kjørte opp på skal man ALLTID rygge inn på p-plassen når man kommer tilbake. Det er noe kjøreskolen vet og informerer om. Jeg fikk det til selv om jeg ikke er spesielt flink på det. Bare ta det helt med ro, og se både bakover og i sidespeilene. Jeg spurte læreren om det er ok å stille inn speilene så de peker ned mot asfalten, og det var det. Du kan jo vurdere det. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare to dager til oppkjøring nå Hvis man må rygge på oppkjøringen og dette ikke går så bra, hvor stor feil regnes dette som da? Noen her som har måttet rygge på førerprøven? Gikk det bra? På trafikkstasjonen som jeg kjørte opp på skal man ALLTID rygge inn på p-plassen når man kommer tilbake. Det er noe kjøreskolen vet og informerer om. Jeg fikk det til selv om jeg ikke er spesielt flink på det. Bare ta det helt med ro, og se både bakover og i sidespeilene. Jeg spurte læreren om det er ok å stille inn speilene så de peker ned mot asfalten, og det var det. Du kan jo vurdere det. Ok, takk Hvor i landet kjørte du opp da? Her i Bergen er parkeringsplassene på biltilsynet lange, plass til to biler lissom. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ok, takk Hvor i landet kjørte du opp da? Her i Bergen er parkeringsplassene på biltilsynet lange, plass til to biler lissom. Kjørte opp i Moss. Vet ikke om andre steder har fast rygging. Vær forsiktig når du ser i sidespeilene. Lenke til kommentar
Flygel_ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kjørte opp i bergen. Sensoren ba meg finne et sted å snu, og da måtte jeg rygge. Det var den eneste gangen jeg måtte rygge. Jeg hadde for øvrig to sensorer i bilen når jeg kjørte opp. Jeg var ganske nervøs, men holdt meg rolig og sto på første. Oppkjøringen er egentlig forbløffende enkel så lenge du kan kjøre bil, og ikke minst hvis du kan trafikkreglene. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg hadde oppkjøring på kongsvinger og der fikk jeg i oppgave å parkere 3 ganger . ene agngen var det vanlig parkering på parkeringsplass. andre gangen var det lukeparkering med rygging og tredje gangen rygging inn på parkeringsplassen ved trafikkstasjonen. så i alt rygging to ganger. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Uff og uff Har nå rygget før da, så bør gå sånn noenlunde bra, men når det er sagt er det oppkjøring vi snakker om her...Hehe. Oppkjøring i morgen kl 12:30. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 oppkjøring for meg i morgen også, 13:50 ... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lykke til da! Rygging er jo null problem. Man har jo speil, og et hode man kan vri på Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Uff og uff Har nå rygget før da, så bør gå sånn noenlunde bra, men når det er sagt er det oppkjøring vi snakker om her...Hehe. Oppkjøring i morgen kl 12:30. Ikke lenge igjen nå Lykke til, klarer det sikkert helt fint! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde oppkøyring kl 9.20 i dag. Eg bestod! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer, en herlig følelse ikkje sant? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde oppkøyring kl 9.20 i dag. Eg bestod! gratulerer så mye.. Ute å sladder i snøen nå? Lenke til kommentar
Missen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Yeeey, jeg bestod i dag :!: Utrolig herlig følelse når sensor sa at prøven var bestått Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Gratulerer, Majia. Dette fortjente du. Endret 5. desember 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Missen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer, Majia. Dette fortjente du. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hadde oppkøyring kl 9.20 i dag. Eg bestod! gratulerer så mye.. Ute å sladder i snøen nå? Takker. Nei, har ikke vært ute å kjørt enda Endret 5. desember 2008 av Elensar Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Strøk på oppkjøringen idag Kjørte helt fint i byen, hadde 2 parkeringer. Så kom jeg til landeveis kjøringa og kjørte fullt forsvarlig iforhold til føret 50 i 60 soner og 40 i krappe svinger. Da begynte det også og bli litt mørkt, og jeg slo på langlysene hadde biler bak meg. Da kom jeg borti det lett aktiverende blinklyset og lyset blinket 3 ganger (Dette skjedde 1 gang ) Så fikk jeg beskjed om og snu og kjøre tilbake. Da kom jeg til et veikryss som jeg ikke så noen biler på og glemte og bremse ned, kjørte forbi i 55 km/t og dette var da det siste vikeplikts krysset på kjøringa resten hadde gått perfekt. Den siste feilen var når jeg kjørte tilbake til trafikkstasjonen og parkerte bilen så ba sensor meg om og "sikre bilen" og da tok jeg og satte bilen i fri og dro opp handbrekket. Kan skrive punktene rett fra arket her. - For dårlig fartstilpassing iforhold til miljø og sikt (siste vikeplikt kryss) - Feilinformasjon/ Farlig informasjon til andre trafikkanter( blinklyset ) - Sikring av bil JÆVELIG SURT Men men får bare prøve igjen. Grattis alle andre som har fått lappen da Edit: Kan legge til at denne sensoren gjespet seg gjennom halve turen og var lite hyggelig Endret 5. desember 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 så ba sensor meg om og "sikre bilen" og da tok jeg og satte bilen i fri og dro opp handbrekket. Aldri hørt før, hva mente sensor at du skulle gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå