Requi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har landeveiskjøring igjen før førerprøven, MEN må ha en kjøretime før langkjøringen med sjefen av trafikkskolen, så han kan "klarere" meg videre til landeveiskjøring. Noen som vet noe om hva han kommer til å gjøre under kjøringen/se ekstra nøye på? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Må ha denne i mine innlegg. Har begynnt med kjøretimer selv nå Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg har landeveiskjøring igjen før førerprøven, MEN må ha en kjøretime før langkjøringen med sjefen av trafikkskolen, så han kan "klarere" meg videre til landeveiskjøring. Noen som vet noe om hva han kommer til å gjøre under kjøringen/se ekstra nøye på? Det er nok veiledningstime 2, helt normalt. Han vil si hvor du skal kjører og du får ingen råd fra han med mindre du gjør noe helt galt. Hvis han ikke føler du er klar for landeveiskjøring så er du nødt til å ta noen kjøretimer til. Endret 5. november 2008 av -meg- Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noen som vet noe om hva han kommer til å gjøre under kjøringen/se ekstra nøye på? Han vil selvsagt se ekstra nøye på det han føler du ikke mestrer 100 prosent. Ellers er det som -meg- sier. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Lukeparkering? Trodde det var slutt med slikt? Har oppkjøring på tirsdag og har ike lukeparkert en eneste gang med kjørelæreren min - bare ryggeparkert. Uannsett, er det noen her som har kjørt opp i Harstad? Nordens Paris - Nr. 2 Bump... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Oppkjøring i morra.. igjen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 samme her vi får håpe det går bra Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har også oppkjøring imorgen Lenke til kommentar
Missen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Noen som har greie på oppkjøring hos biltilsynet i Bergen? Virker som om de har stengt av den første uken i desember. Jeg vil gjerne kjøre opp 5, på min bursdag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ææææææh.. Nervøs ! Kjenner det allerede selv om oppkjøringa er klokka 1230 :S Og gjett om jeg har sovet lite i natt... :S Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 har det slik her og :/ min er kl 2! Vi får satse på det beste! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei Skal ha oppkjøring på torsdag og gruer meg noe sinnsykt. noen som har noen gode tips sånn før oppkjøring? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg strøk. og var aldeles IKKE forberedt på det !!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 ah synn :/ med meg gjikk det veldig bra! satt med et stort smil når eg kjørte hjem i dag, uten L på bilen og noen andre i den yeeees! lappeN! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Bestod =) Midlertidig førerbevis nå, men likebra som the real deal! Utrolig deilig følelse å pælme L'en og kjøre heeelt alene Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gratulerer da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva må til for å ikke bestå oppkjøringen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Få sensor til å måtte trå til, som regel ved å trå på bremsen. Eventuelt kan man bryte vikeplikten. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Få sensor til å måtte trå til, som regel ved å trå på bremsen. Eventuelt kan man bryte vikeplikten. Eller så kan man ha maks så og så mange feil av de mindre alvorlige feilene. Tror det var maks tre av de "mellomalvorlige" og ganske mange av de lite alvorlige. De mest alvorlige feilene (sensor må gripe inn) kan man bare gjøre en av, da bærer det rett tilbake på trafikkstasjonen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lukeparkering? Trodde det var slutt med slikt? Har oppkjøring på tirsdag og har ike lukeparkert en eneste gang med kjørelæreren min - bare ryggeparkert. Uannsett, er det noen her som har kjørt opp i Harstad? Nordens Paris - Nr. 2 Bump... Jeg spurte kjørelæreren min og han sa at det ikke var lukeparkering på oppkjøring lenger. Det er i trøndelag, aner ikke hvordan det er andre steder. Men jeg kjenner ingen som har kjørt opp de siste 5 årene, som har hatt lukeparkering! Mr Anki: Vikepliktsfeil er noe maaange stryker på. Altså, du overholder ikke vikeplikten for andre trafikkanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå