Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp helt av. Stol på deg selv og alt du har lært, så går det så fint så :)

 

Prøv å tenk på noe annet og ikke stress tankene dine i forkant, det er aldri lurt. Det er sunt å være litt nervøs, men prøv å hold fokus på ferdighetene dine som du har tilegnet deg gjennom læretiden.

 

Lykke til! Husk å si fra hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Er på trinn 4 i opplæringen nå, og skal igjennom et 4 dagers Sikkerhetskurs med glattkjøring, langkjøring osv. Kjenner jeg gruer meg, bare til og gjennomføre det =/ noen som kan forklare hvordan teori delen fungerer, er det bare og sitte i et klasse rom og høre på læreren eller kan man bli stilt spørsmål osv ?. Gud hvor jeg gleder meg til den dagen jeg sitter med lappen i hånda :p .

 

Hvordan gikk det Skogslik ? : )

 

 

gjikk ikkje nå heller :(

blir altfor stressa i byn. konsentrerte meg fult om og passe på høyre regelen, så var en del fotgjengere som stod og ville over eg ikkje såg.

jaja, får håpe det går neste gang.

 

og på det kurs greien du skal, får ikkje så mye spørsmål tror eg, bare være til stede :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Ahh kjipe greier, gjelder og slappe av og skaffe seg gått overblikk. men alle gode ting er 3 er det noen som sier ; ).

slev sitter jeg her som et nervevrak og gruer meg til langkjøring, tanken på at to fremmende mennesker skal sitte og bedømme kjøringen min i flere timer gjør meg kvlam :S

Lenke til kommentar

Huff, har oppkjøring i Oslo imorgen kl 12:40 ( møte med kjørelærer og en oppvarmings time ) Jeg er ikke noe særlig nervøs nå, men jeg VET det kommer til å bli værre imårra..

 

Noen tips? Drikke litt kanskje?=P Neida =D

 

Btw: Om noen lurer ( som jeg leste noen sider bak ), så er det så meget som 17 forskjellig ruter ifra Risløkka i Oslo =)

Lenke til kommentar

Bestod i dag :D

 

Fikk rute 2 fra Lillestrøm. Kjørte vel fra trafikkstasjoen og ut på E6 mot Trondheim, tok av mot Sørumsand. Kjørte noen landeveier og småveier derifra opp til Kløfta. Så ba han meg om å kjøre inn til Romerikssenteret og utføre en parkering der. Så var det småveier ned til Lillestrøm igjen.

 

Ruta var ekstremt lett. Bestod med glans.

 

Fikk forresten spørsmål om bremsekraftforsterkeren jeg også som mange andre.

 

Lykke til Daniel!

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Bestod i dag :D

 

Fikk rute 2 fra Lillestrøm. Kjørte vel fra trafikkstasjoen og ut på E6 mot Trondheim, tok av mot Sørumsand. Kjørte noen landeveier og småveier derifra opp til Kløfta. Så ba han meg om å kjøre inn til Romerikssenteret og utføre en parkering der. Så var det småveier ned til Lillestrøm igjen.

 

Ruta var ekstremt lett. Bestod med glans.

 

Fikk forresten spørsmål om bremsekraftforsterkeren jeg også som mange andre.

 

Lykke til Daniel!

 

Grattis!! =D Må vel være SÅ deilig å ha klart det??

 

Håper virkelig jeg klarer det imorgen, om jeg klarer det, så blir det kjøring med bil hele kvelden imårra.. =P

 

Whis me gooood LUCK! :-D

Lenke til kommentar

Nerver er noe unødvendig dritt :( Hadde oppkjøring selv idag og bestod med glans. :D

Sensoren var overraskende grei og koselig så da forsvant nervene ganske så fort. Tror nok det hjalp en del på kjøringa også. Var noe helt annet enn å kjøre med kjørelærer som kommenterer alt du gjør hele tida.

 

Tips er å ikke tenke for mye på at du MÅ klare å bestå. Også er det viktig å ikke la småfeil ødelegge resten av kjøringa di.

 

Lykke til _Daniel_ :thumbup:

Lenke til kommentar

Woooohooo! :-D

 

Bestod selv idag.. Jeg hadde nerver som bare det, men de forsvant VELDIG fort.. Sensor sa: Gratulerer Daniel, dette her gikk helt knall, kunne ikke ha blitt gjort bedre.

 

Jeg svarte: Kødder du?

Sensor: Nei, gratulerer..!

Jeg: Takk! (Tok hverandre i hånda osv )

 

Der og da fikk jeg lyst til å gi hu en klem..! =p

 

Seriøst, det er SÅ deilig å ha lappen, det første jeg gjorde var å kjørebil, har kjørt bil i 5 timer alene og med kompiser alt.. =D

 

*Glede seg til imorgen*

Lenke til kommentar
Grattis folkens! Jess, er utrolig godt når man får det bekreftet! : )

 

Kjør pent ;)

 

Takk takk :-D

Skal kjøre pent ja, har vært så nervøs osv for denne dagen, så er ikke interessert i å miste lappen.... =P

 

EDIT: Grattis til alle dere andre som OGSÅ klarte det idag! :-D

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...