drz Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 De kortene var ikke de samme som de jeg fikk av min kjøreskole (og som skulle være det nyeste). Snakk med kjøreskolen din, de burde kunne gi deg en kopi. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I mårra er den store dagen, hadde en kjøretime for å rette å enkelte ting så jeg er mindre nervøs nå enn for 2 dager siden. Vil tro det her går greit Lenke til kommentar
miobell Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Masse lykke til Tho-mas Dette klarer du strålende!!! Vet hvordan det er å grue seg (skal selv kjøre opp kommende tirsdag, og gruer og gleder meg noe veldig) ja, full av nerver Men dette skal gå! Får prøve å legge nervøsiteten på hylla og tenke at 'dette KAN jeg!' Se på sensor som en som bare må sitte på og overbevises det som både du og din kjørelærer vet : at du er klar for å kjøre alene Hvor skal du kjøre opp henn? Igjen MASSE LYKKE TIL Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Takker A-Jay! De kortene var ikke de samme som de jeg fikk av min kjøreskole (og som skulle være det nyeste). Snakk med kjøreskolen din, de burde kunne gi deg en kopi. Er forskjellene store? Noen du kommer på i farten? Noen andre som har en oppdatert versjon? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 nervøsiteten går over relativt fort etter du starter og kjøre sett på radien snakk med sensoren eller hva du følger for. vær hyglig så kan hende at sensor er snill og over ser noen av dine feil Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 En sensor er ikke så dum at han overser noen 3-er feil uansett. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Masse lykke til Tho-mas Dette klarer du strålende!!! Vet hvordan det er å grue seg (skal selv kjøre opp kommende tirsdag, og gruer og gleder meg noe veldig) ja, full av nerver Men dette skal gå! Får prøve å legge nervøsiteten på hylla og tenke at 'dette KAN jeg!' Se på sensor som en som bare må sitte på og overbevises det som både du og din kjørelærer vet : at du er klar for å kjøre alene Hvor skal du kjøre opp henn? Igjen MASSE LYKKE TIL Takk Skal kjøre opp i Elverum Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hva trengs å ha med til oppkjøringen egentlig? Legitimasjon (f.eks. pass) og penger? Endret 10. juli 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Leg, spen, moped lappen eller besvis p[ at du har fullført traffikaltgrunkurs Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Leg, spen, moped lappen eller besvis på at du har fullført traffikaltgrunkurs Hoho, det var bra du sa. Siden jeg har klart å mistet kortholderen min med lett-sykkelsertifikatet samt VISA-kortet, så må jeg finne frem beviset jeg fikk av kjøreskolen Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) JAAA! :D :D :woot: Endret 11. juli 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hadde bare bilen vært her så... Lenke til kommentar
miobell Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer Tho-mas Så gøy!!! Høres herlig ut å ha bestått! Koooos deg masse med kjøringen framover skal kjøre opp i Oslo til kommende uke jeg, og føler nervene allerede begynner å komme over meg men skal da sannelig klare meg jeg også! Gjorde du noen feil underveis eller gikk alt knirkefritt? Synes det er godt å høre fra andre som nylig har kjørt opp, hva jeg går til.. Igjen : GRATULERER!!! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Takk Jeg kom litt for fort inn mot et kryss, men dette var noe jeg kommenterte selv så sensor sa det var greit. Tror det ikke var noe annet jeg gjorde feil Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hihi, klarte oppkjøringen i dag!! Begynte å bli litt nervøs i dag tidlig, så jeg mekket litt på PC-en. Plutselig var klokken der, og jeg holdt på å komme for sent *Ut å stjele pappas bil* Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer! Årets høydepunkt var oppkjøringsdagen for min del. Det var sol, kjørelæreren var blid og glad, samme var sensor. I tilegg cruise i en X3. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 gratis folkens får dere leke der lit da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=979504 hint hint Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Takk takk! Nei skal kjøre fint i begynnelsen i alle fall Synes det er kjekkest å daffe rundt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå