Rasks Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sykt herlig, stod på oppkjøring i dag. Sensor synes jeg helhetlig kjørte bra, var oppmerksom og hadde god oversikt, men inn mot et par kryss jeg hadde jeg litt for stor fart. Før oppkjøring er det lett å bli stressa, men når man først er i gang roer det seg. Det er viktig å vise at man har god oversikt og kontroll i situasjoner som oppstår, bruker speil og alt det der. Hvis man synes det er lenge til man har oppkjøring er det bare å ringe ofte, fredager er best, da er det ofte avbestilte timer. For en uke siden hadde jeg oppkjøringsdato i slutten av juli, men etter et par telefoner fikk jeg den som var i dag. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Årh!!! Eg strøk. Det verste av alt, er at eg ikkje får kjørt opp før i september Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Mange flotte tips i denne tråden Skal selv ha oppkjøring iløpet av sommerferien. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Årh!!!Eg strøk. Det verste av alt, er at eg ikkje får kjørt opp før i september Åh. Surt Er vel 4 uker til du kan prøve igjen.. Men som sagt over så bør du ringe tytt og stadig for å se om det blir noen ledige plasser.. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 grattis... hvor kjørte du opp? I bergen. Hvilken kjørerute fikk du? Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sto for en uke siden i lillestrøm. Kjørte lillestrøm, over mot strømmen, litt lengre bort og motorveien tilbake til korset(ja, jeg husker ikke alle stedsnavna da) Ekstremt enkel rute så kunne nesten ikke stryke. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor mye er det man må betale den dagen man kjører opp? 720? 740? Trenger nøyaktig tall. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 oppkjøringa : 720 Pris for bilde 62 Utstedelse av førerkort Herunder kompetansebevis (160) 200 + kjøreskolen skal ha noe for lånet av bil osv. Jeg betalte selv 1500 kr til kjøreskolen for en førerprøve som IKKE ble bestått :/ Kilde: Statens Vegvesen Gebyr Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Men jeg tenker ikke på det du må betale senere. Men når man gir leg osv, uten å måtte ta bilde.. men bare betale for å kjøre opp. Hvor mye er det? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ingen som vet nøyaktig? Sorry, men må vite NØYAKTIG Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 tall fra statens veivesen er jo 720 kr for BARE oppkjøringa. Men vet ikke hvor mye skolen din skal ha for at kjørelæreren skal være med deg opp der osv. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ein betalar vel til køyreskulen i ettertid? Slik at det blir 720 + 62 + 200, altså 982 kr når du får førarkortet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ja sannsynligvis, jeg gjort hvertfall det men tror det er opp til hver kjøreskole. Noen betaler for kjøretimene rett etter at dem har hatt dem mens andre får tilsendt en faktura med ett x antall timer som dem betaler for. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har oppkjøringa på mandag !!lillestrøm!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjørte opp i Finnsnes jeg. En halv-traffikert vei og en rundkjøring Lenke til kommentar
Missen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Kjørte opp i Finnsnes jeg. En halv-traffikert vei og en rundkjøring Hehe i Bergen er det mange som stikker til Voss og Stord for oppkjøring, da det er nokså samme trafikkforhold som det du beskriver i Finnsnes Edit: Skriveleif Endret 4. juni 2008 av Majia90 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har oppkjøring 19.juni i Lillestrøm. Til dere som har kjørt opp der: Hvilke ruter hadde dere? Er det noen spesielle "faremomenter" i Lillestrøm-området eller områdene rundt som man bør være klar over? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Grattis Regner med at du bestod(?) Endret 4. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå