kterjesen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 klarte det!!! klasse B =D gratulerer da.... kjør pent Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 fy **** strøyk på oppkjøring på mandag forgie uke og nå fikk jeg ny oppkjøring den 19 mai fy og kjedelig det kommer til og bli og vente Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva strøk du på da? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 forfort etter forhold og vær + fotgjenger som kom ut fra inget.... Lenke til kommentar
geeman Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Oppkjøring den 27, gleder meg som bare det, er også litt nervøs da. Endret 18. mars 2008 av geeman Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kan noen gi meg eksempel på disse 2'er feil? Ser for meg at når man kjører i stor hastighet på forkjørsvei og skal svinge inn noen sted men kvæler den med mange biler bak er minst en 2'er, eksempel på flere? Og har dere noen konkrete gode tips? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kan noen gi meg eksempel på disse 2'er feil? Ser for meg at når man kjører i stor hastighet på forkjørsvei og skal svinge inn noen sted men kvæler den med mange biler bak er minst en 2'er, eksempel på flere? Og har dere noen konkrete gode tips? Kjøre feil i rundkjøring, overse/kjøre uaktsomt forbi veier du har vikeplikt for (tenk bykjøring og høreregel). Du skal kjøre ganske dårlig for å få 2-er feil, det er i hvert fall min mening. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva skal egentlig til for å stryke da, hvis det skal mye til for å få en 2'er? Kjøre feil vei i enveiskjøring? Alt for stor hastighet? "At sensor griper inn" kan være så mye.. Men samtidig har aldri (eller kanskje en gang) kjærelærern min grepet inn mens jeg har kjørt. Herregud folkens, jeg er livredd. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kjører du inn i innkjøring forbudt eller bryter stoppskilt f.eks, da stryker du nok med glans. 1-er feil kan du ha mange av, det er småting som å kjøre med skitten rute osv. Går nok bra skal du se, trodde jeg kom til å stryke selv. Var drittnervøs, men fikk null feil. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kjører opp i morra for 3 gang Har aldri stryki eller rai rai... Har ikke hatt kjøretimer eller noen ting de siste 8 åra.. Blir spennende og se hvor mange uvaner jeg har fått og jeg føler meg ikke sikker på noen ting lenger.. Jeg skal kjøre opp i drammen.. Er det et helvette eller?? De hadde avbestilling i morra ellers måtte jeg vente til slutten av mai De gangene jeg har kjørt før har vært på billingstad og det har vært 15-20 min lange turer.. Den ene gangen sto jeg i kø i 10 minutter til sensoren sa at jeg bare skulle kjøre tilbake og det var det :!: Blir spennede! Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lykke til! Bare å konse litt under oppkjøringen, så du unngår uvanene. Mistet lappen? Siden du kjører opp på nytt. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva skjer hvis sensor ber meg om å lukeparkere og jeg ikke tør? Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Da får du nok ikke lappen... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er du seriøs? Bare fordi jeg ikke tør lukeparkere? Enda det andre er fint? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Herregud, ta å øv mye på lukeparkering før oppkjøring da.. Er bare flaut hvis man ikke tør å lukeparkere.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lukeparkering er jo bare teknikk. Få en til å forklare deg det en gang, prøv og feil et par tre ganger - så sitter det. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lukeparkering er jo like viktig som mye annet. Kan ikke helt se hvorfor du skal fortjene lappen om du ikke tørr å lukeparkere. Blir som å si du ikke tørr å kjøre inn på forkjørsvei ... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nei, det blir overhodet ikke det samme. De færreste får faktisk lukeparkering på oppkjøringa, mens alle kjører på forkjørsvei. Hvordan kan du da si noe så idiotisk som at det er like viktig? Jeg kjenner mange erfarne sjåfører som unngår lukeparkering når de kan (som er mer eller mindre alltid). Fortjener ikke de lappen av den grunn?! Og for noen som ikke kan øvelseskjøre privat er det ikke "bare bare" å øve på det. Kjørelæreren har overhodet ikke prioritert dette. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg vet ikke om man stryker hvis man ikke vil lukeparkere, men det blir ikke akkurat noen stjerne i margen. Har man gjort noen feil under oppkjøringen, kan en ting som å ikke ville lukeparkere sikkert snu om totalvurderingen til sensor. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Da ber du kjørelærer om å gå gjennom dette, når du har en kjøretime. Tenk deg hvor dumt det høres ut når sensor sier "Så lukeparkerer du mellom de to bilene der borte" - "Ehhh, jeg tør ikke helt å lukeparkere... Kan jeg få slippe?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå