Ustedalen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I dag fikk jeg norsk sertifikat. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 gratulerer Ustedalen! og nå er jeg spent på hvordan det gikk med deg idag veluci? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skal ha oppkjøring i tønsberg 3.april og har aldri noen sinne vært i tønsberg før Jeg har ikke kjørt i Tønsberg selv, men jeg anbefaler deg virkelig å ta deg noen turer dit før oppkjøringen. Selv om man ikke nødvendigvis lærer om «feller» av en kjørelærer, er det nok en fordel å være litt kjent. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hva slags spm får man under oppkjøringa?? skal ha oppkjøring til mandag og hørt om de sikkerhets spm liksom.....noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har oppkjøring på hamar neste uke. Noen andre som har kjørt opp der? Gruer meg litt Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hva slags spm får man under oppkjøringa?? skal ha oppkjøring til mandag og hørt om de sikkerhets spm liksom.....noen som kan hjelpe meg?? see på http://www.nesoddentrafikkskole.no/sikkerhetskontroll.htm er scannet noe fra min skole Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har oppkjøring på hamar neste uke.Noen andre som har kjørt opp der? Gruer meg litt Ganske lett om du er kjent i området. Husk på enveiskjøringene og høyreregelen så går det nok bra =) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 bestod:D:D helt utrolig deilig følelse.. føles så godt å sette seg i bilen alene:-) men var litt morsomt. for etter att eg var ferdig med oppkjøringen, så hørte eg på radioen, att været som var idag (igår) var det verste som hadde vert i bergen:P Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer veluci utrolig herlig å endelig få kjøre helt alene ja var kjekt at du også bestod på 2.førsøk da må være utrolig kjipt å stryke mer enn 2 ganger hvertfall makta ikke å tenke på det engang men det gikk jo bra for oss hvertfall Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg bestod også i går, på andre forsøk, uten en eneste feil engang denne gang. ^^ Hadde muligens en del med sensor også å gjøre, for han jeg fikk denne gang var skikkelig blid, positiv og pratsom, mens han jeg hadde andre gang bare var sur, gretten og pirkete, og man merket på han at han bare ville tilbake på kontoret for å drikke kaffen sin. Litt spesielt også for det er over tre måneder siden jeg kjørte opp sist, har vært lang ventetid, og i tillegg har jeg vært uheldig med at jeg ble syk den ene gangen jeg hadde fått en oppkjøring og når kjørelæreren fikk tak i en annen på kort varsel var jeg bortreist. Men nå er endelig alt i boks og jeg slipper å tenke på all stresset og utgiftene derfra! Helt sjukt deilig å kjøre alene, det er det, bilen har stått en stund og ventet nå. Første jeg gjorde når jeg kom hjem var å ta en liten tur rundt (måtte på jobb litt senere). ^^ Og ja, å stryke mer enn to ganger må være kjipt. :/ Litt av et press man får på seg da, og i tillegg må man jo ha fått et rimelig anspent og dårlig forhold til oppkjøringene. Jeg tror hvert fall ikke jeg hadde taklet det særlig godt, var nervøs nok de to første gangene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har oppkjøring på hamar neste uke.Noen andre som har kjørt opp der? Gruer meg litt Er en god del enveiskjørte gater på Hamar. Bortsett fra de som kommer alle steder er det lett å kjøre på Hamar Lykke til! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer veluci utrolig herlig å endelig få kjøre helt alene ja var kjekt at du også bestod på 2.førsøk da må være utrolig kjipt å stryke mer enn 2 ganger hvertfall makta ikke å tenke på det engang men det gikk jo bra for oss hvertfall hehe.. er helt enig med deg... er i en sånn situasjon att eg jobber på båt, og hadde eg strøket en gang til, så hadde eg måttet vente i over 2 mnd.. derfor var eg livredd tanken av og stryke igjenn Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har oppkjøring på hamar neste uke.Noen andre som har kjørt opp der? Gruer meg litt Er en god del enveiskjørte gater på Hamar. Bortsett fra de som kommer alle steder er det lett å kjøre på Hamar Lykke til! Takk. Var og sjekka opp Hamar i dag, 2 timer rundt i byen, har sånn nogenlunde peil på hvor de enveiskjørte gatene er nå Men har hørt at men ikke kjører mye i byen, mest ute på landeveg. Noen som vet om det stemmer? Eller er det bare mine kompiser som har hatt flaks? ^^ Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bra at du bestod veluci. Du og dere andre som bestod på andre forsøk, fikk dere ingen feil eller mangler? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har oppkjøring på hamar neste uke.Noen andre som har kjørt opp der? Gruer meg litt Er en god del enveiskjørte gater på Hamar. Bortsett fra de som kommer alle steder er det lett å kjøre på Hamar Lykke til! Takk. Var og sjekka opp Hamar i dag, 2 timer rundt i byen, har sånn nogenlunde peil på hvor de enveiskjørte gatene er nå Men har hørt at men ikke kjører mye i byen, mest ute på landeveg. Noen som vet om det stemmer? Eller er det bare mine kompiser som har hatt flaks? ^^ Jeg kjørte først en runde i byen, så ut på landeveg, og så litt i byen igjen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 DA BESTOD JEG I HAMAR! Kjørte Hamar city, så mot Gjøvik, motorvei, tilbake til Hamar. Følte meg sikker hele veien gjennom og safet hele tiden på fartsgrensene på 10km, unntatt på motorvei da jeg holdt meg oppimot 80. Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Takk Første forsøk, 2 sensorer og intervju av Nrk Radio Hedmark i forkant ved oppvarmingstimen. Sensor spurte meg hvor jeg kom fra og hva jeg drev med på fritiden også drev de to sensorene bare og kosesnakket mens jeg kjørte. Ble nesten helt satt ut først dog på oppvarmingstimen.. Kjørelærer hadde fått med seg en reporter fra Nrk Hedmark Radio og han ble med i bilen i oppvarmingstimen , og hadde recorderen på hele tiden, først stilte han meg spørsmål han drev og lagde en sak om at det er enklere å kjøre opp i Tynset.. da ble jeg nervøs, da jeg var på lufta så og si blir sendt i morra tidlig mellom 07 og halv åtte tror jeg. (beklager språket, sakset fra msn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå