Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, nå har jeg også fått oppkjøringsdato, er dritnervøs allerde! Problemet mitt er at jeg overhodet ikke har mulighet å øvelsekjøre i hele to uker før føreprøven.. Tror deere det spiller noe rolle? Kommer jeg ut av kjøringa etter så lang tid? hehe

Lenke til kommentar

Jeg har kun kjørt med kjørelærer, men har hatt over 10 enkelttimer og føler at jeg kan det meste. Men jeg tenker det hadde vært deilig å varme opp bilen og ro ned nervene like før.. Men jaja, jeg styrker sikkert uansett.

Endret av prada8
Lenke til kommentar

Du står ihvertfall ikke med den innstillingen der..

 

De fleste av vennene mine har kjørt en god del privat før oppkjøring. Selv tror jeg at det er det som skal til, da man trenger mer øvelse enn kun de timene man har på kjøreskolen.

 

Nå vet jeg ikke hvordan du kjører, men er det ingen mulighet for å kjøre litt ila de to ukene?

Lenke til kommentar

Heller ha den innstilingen å bli positivt overrasket, enn å bli skuffet :) Jeg har ikke mulighet for å kjøre privat med noen som helst, og det har kjørelæreren tatt hensyn til. Nå sier hun at jeg er klar, til tross for at jeg ikke får kjøre noe i to uker. Selv er jeg skeptisk. Føler at jeg kjører bra, eneste problem jeg vet om er at jeg av og til trekker mot venstre i stor fart. Men det kan jo dukke opp all slags situasjoner på føreprøven, det er det som blir å koste meg lappen - tipper jeg. Just my kinda luck.

Lenke til kommentar

Har oppkjøring i morgen, og ble faktisk litt nervøs nå.

En ting som skiller meg ut fra dere var at jeg tok lappen i USA, og den har jeg lov til å bruke ett år etter at jeg kom hjem derifra. Altså, hvis jeg stryker på prøva i morgen, har jeg fullstendig lov til å sette meg i bilen og kjøre vekk. :p

 

Allikevel er jeg redd for at jeg har lagt til noen uvaner som sensor bemerker. Jeg er en god sjåfør, men ingen mester! Og herregud så kjipt det er å ha hatt lappen i nesten ett år, for så å stryke på oppkjøringen til det norske sertifikatet.

 

Men men, satser på at jeg består. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Skal ha oppkjøring i tønsberg 3.april og har aldri noen sinne vært i tønsberg før, så trenger tips fra dere som har kjørt opp der, eller er lokalt kjente der om kjøreruter, hvordan de forskjellige sensorene er osvosv.

Har kjørt opp 2 ganger i drammen nå og strøket begge gangene på feil jeg mener ikke er stryk grunnlag ( ikke bruke høyre sidespeil i rundkjøring og treg lukeparkering første gang, ligge i 75 i en 80 sone andre gang?? =S )

såå hvis noen kan hjelpe meg med ting angående tønsberg og oppkjøring der er jeg evig takknemmelig =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...