kevlar89 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har sotte på komplett i flere timer nå, nå har jeg elderlig funnet alle pc delene jeg trenger. Her er det jeg har kommet frem til:) http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...7B-339E453742A9 Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har sotte på komplett i flere timer nå, nå har jeg elderlig funnet alle pc delene jeg trenger. Her er det jeg har kommet frem til:) http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...7B-339E453742A9 Kjempefint oppsett du har satt opp der, fra Komplett, og alt passer. Jeg ville dog. byttet DVD brenneren i BenQ DW1640 eller Nec 3540. Vil du redusere støy, er det ikke dumt å gå for en annen harddisk Hitachi\Seagate\Samsung. Jeg anbefaler Hitachi, som har kompansert godt ytelse\støy. Vil påstå at denne disken er den beste (7200rpm) til OS. Hitachi støyer på linje med Seagate, men så har vi Samsung, som er en smule stillere. Sistnevnte yter også best på overføring, og er dermed perfekt som lagringsdisk. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Nå har jeg oppdatert den litt:) Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Noen som vet hvor lang leverings tid det er fra komplett, jeg bor i trondheim Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ser veldig bra ut det der Eneste jeg lurer litt på er strømforsyninga... 500watt til 600 kr. veit ikke helt men synes det hørtes litt "for" billigt ut Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 neida, ikke noe å si på Bzerk, derimot en en veldig god PSU. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Da var det jort, tar det over 1-2 uker før det kommer til postkontoret? Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Rett før\etter du bestilte, ble Bzerk satt på tilbud til 495,- Fikk du ikke det med deg, er det bare å avbestille for å bestille på nytt. Komplett er uansett ikke bemannet i helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå