ustabil Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Vil det gå ann å skifte ut den originale viften som er i chieftec psuene(340watt) med en enermax på lavest turtall? Jeg regner med at det er 80 mm vifte i poweret? Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ja det går fint, men pass på det er mye strøm inni der mange timer etter du har slått den av Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Jeg får vel la en kamerat gjøre jobben for meg :smile: Lenke til kommentar
Taad Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ja det ville nok gått... men ver sikker på at den ikke går dårligere enn den orginale... (for å være sikker). Jeg ville latt den orginale stå i fra før... :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 21:45, kim2004 skrev:ja det går fint, men pass på det er mye strøm inni der mange timer etter du har slått den av Du kan utlade den, dra ut power kablen i pc'en og prøv og skru den på, vifter går 1/4 av en runde så stopper de igjen fordi de har brukt opp strømmen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 det er like greit å bare strekke den røde + gule kabelen fra en molex inn i selve psu'en og koble viften på dem. rød på rød, gul på svart. vips, så har du 7v. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har du sett denne guiden? : http://www.overklokking.no/annet/PSUmod/index.html Kanskje er det noe hjelp å hente her!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå