Sebaldus Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det er rimelig nedtur å pakke ut to store esker med digge saker for å sette sammen ny pc bare for å oppdage at man har glemt å bestille "ATX strømkabel fra 24-pin PSU til 20-pin hovedkort" Komplett Sånn det går når man skal bestille i arbeidstiden og sjefen kommer og maser akkurat når man nesten er ferdig med runden i nettbutikken. Trenger altså en slik rimelig kjapt. Bor i Arendal. Noen som vet hvor jeg får tak i en på en lørdag? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Om du betaler med Visa, så sender vel komplett småting som brev. Det er i alle fall billig. 24pin PSU -> 20 pin hovedkort trenger vel ikke adapter? de fire ekstra pluggene kan vel knekkes av (lagt inn mønster for det). i alle fall slik på min mist strømforsyning. Derimot verre hvis det er omvendt. Lenke til kommentar
Sebaldus Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 de fire ekstra pluggene kan vel knekkes av (lagt inn mønster for det). i alle fall slik på min mist strømforsyning. Derimot verre hvis det er omvendt. Halleluja! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Prøv østereng på Stoa... ellers så trodde jeg det var mest vanlig med 20 til 24 pin... Nizzen @ Arendal Regner med at Sebaldus kommer med et Halleluja snart... Endret 9. september 2005 av Nizzen Lenke til kommentar
Sebaldus Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Problemet er løst ja...Var jo bare å knekke av en bit. Hadde nok følt meg litt dum hadde ikke gleden ved å boote opp overskygget dette. Så får vi se hva som ellers blir av problemer i kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå