Marti Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg vil gjerne ha et 3D "rektangel" rund siden min, noe alà dette, men selvfølgelig ikke likt . Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg spurte hvordan. Det hjelper ikke meg mye med "Photoshop?". Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er vel bare å leke seg litt med Outer Glow i Photoshop? Jeg bruker i hvertfall å oppnå slike effekter med det. Ingen grunn til å bli sur. Var et spørsmål, som betyr følgende: - Har du Photoshop? - Har du prøvd i Photoshop? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Når du har en side som gjør det du vil kan du jo bare se på kildekoden Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Er vel bare å leke seg litt med Outer Glow i Photoshop?Jeg bruker i hvertfall å oppnå slike effekter med det. Ingen grunn til å bli sur. Var et spørsmål, som betyr følgende: - Har du Photoshop? - Har du prøvd i Photoshop? Neida, jeg ble ikke sint, jeg bare ble litt irritert på svaret ditt . Til topic: Jeg har Photoshop ja, og jeg har definitivt prøvd det, men er ikke veldig god . Jeg får vel begynne nå da . Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 For en dårlig tråd... Nytt dokument. Lag ditt rektangel. Høyreklikk på laget ditt (LAYER!) og "Blending Options". Deretter velger du "Drop shadow", trekker opacity ned til 40%, distance til "0" og size til det du velger selv. Du kunne brukt outer glow, men bruk heller det til å lage et fint lyskjær i drop shadow effekten din. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 For en dårlig tråd... Nytt dokument. Lag ditt rektangel. Høyreklikk på laget ditt (LAYER!) og "Blending Options". Deretter velger du "Drop shadow", trekker opacity ned til 40%, distance til "0" og size til det du velger selv. Du kunne brukt outer glow, men bruk heller det til å lage et fint lyskjær i drop shadow effekten din. Men ikke overdriv. Synes det er for mye skygge på snekkerboden. Blir nesten "uklart".. Som å se gjennom briller som ikke passer deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå