P-in-P Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 http://gprime.net/video.php/presidentialspeechalist Hooooooold it, just hooooooooold it! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sry dude men denne var nok før deg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Crap! Men, den er så morsom at den fortjener en tråd til Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Crap! Men, den er så morsom at den fortjener en tråd til Ja visst Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hehe... Jeg viste Bush var dum .. *latterkrampe* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Den der var bare helt konge! Var han virkelig stille så lenge eller har de redigert det sånn at det bare ser mye lengre ut?(Når han duden vifter med den antennen) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Den der var bare helt konge! Var han virkelig stille så lenge eller har de redigert det sånn at det bare ser mye lengre ut?(Når han duden vifter med den antennen) Må nok nesten være redigert det vil jeg tro... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mener å huske at han sto veldig lenge stille under den debatten, ja. Men *så* lenge var det ikke. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hehe...Jeg viste Bush var dum .. *latterkrampe* Hmm.. Hvem visse vel ikke at Bush er en dum mann.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 haha, genialt laget! Men ikke når han stod ryggen til mens programlederen ser på ham, da kan man se at bush prater.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå