Bimmelom Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei. Jeg sliter med å instalere Deamon Tools. Det går helt fint, men på slutten av instalasjonen kommer det en feilmelding. Det står at det er en driver som har ett feil navn, eller ikke passer inn i systemet. Dette har aldri vært noen problem før, hvorfor skjer dette ? Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har du noen spill installert i det siste med starforce protection? Da må du avinnstallere disse først,siden de hindrer deamon:) Du får nok feilmelding om driver med samme navn? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Ingen med Starforce Protection nei. Hadde ett spill, MotoGP3 som jeg brukte Alcohol120% og ett annet som jeg ikke husker navnet på som jeg har avinstalert. Funker ikke. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 er du 100% sikker på det? Da må du kanskje avinnstallere deamon manuelt før du legger de inn på nytt:) Får du BSOD ? Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bluescreen altså..hehe Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Nei, ingen blå skjerm. Kommer bare opp et lite vindu med en feilmelding i. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har du hatt det innstalert tidligere? Da er det mulig du får den feilmeldingen hvis driveren som daemon tools legger inn ligger der fra før. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 @ zhitler. Bruk Edit-knappen neste gang. Men hvorfor må du installere deamon, holder ikke 120%? Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ligger nok gammel driver der...gå inn på deamon sine hjemmesider og fjern alle driverne manuelt.. http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=2287 Lenke til kommentar
nasisbest Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 det du må gjøre er å laste ned deamon tools på nytt for du har fått noe feil på en av filene.. jeg hadde akkuratt det samme problemet men så lasta jeg det bare ned på nytt å innstalerte det så gikk det helt fint Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg lastet ned Alcohol 120% igjen. Men, jeg får ikke det helt til å funke. Hvis jeg har forstått rett, kan man bruke Alcohol 120% til å instalere programmer ? Altså, et tilsvarende program til Deamon Tools. Men, hvordan bruker jeg Alcohol 120%? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå