B4stian Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Noen som vet om de kommer til Norge snart? Jeg håper de stikker innom norge på neste turne Når er den da? Neste år? Ja, neste år tror jeg. I hvertfall når neste album kommer ut. Hvis de kommer skal jeg dit!! Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hva heter dvd'en hvor joey jordison er med? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har bare Cunning Stunts, men den er rå! (Selv om jeg ikke liker vokalen live.) Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hva heter dvd'en hvor joey jordison er med? Siden Metallica started "back in the day", har Ulrich vært borte fra _en_ konsert. Da steppet Joey inn på noen av låtene. Naturlig nok ble det ikke laget en dvd av dette. Tror du finner videoer av konserten på hjemmesiden til fanklubben til Metallica. Joey ser latterlig teit ut der han sitter med maling i trynet på en Metallica-konsert. Passer liksom litt bedre sammen med resten av Slipknot. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Live Shit; Binge & Purge er bedre enn alt annet, kjøp den, og du vil ikke angre. Konserter fra da Tallica var på topp. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det har jo kommet 2 nye dvd-utgivelser da! - Metallica: Live at San Diego 1992 - Metallimania (Den er vel lagd av fans?) Har bare sett Metallica: Live at San Diego 1992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå