royale Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 rydding er for wieners... rotete for teh win shame on you. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 "Der er bare de dumme som rydder, geniene beharsker kaos!" Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er ikke noe vits i å rydde. Jeg har ikke rydda rommet mitt på 9år ca. In my ass viss du ikke hadde rydda litt på 9 år hadde du dødd av gasser laget av rotet ditt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hater rot men, hater mere å rydde. Så det tar en stund mellom hver gang. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Idioter rydder, genier behersker kaos. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er ikke noe vits i å rydde. Jeg har ikke rydda rommet mitt på 9år ca. In my ass viss du ikke hadde rydda litt på 9 år hadde du dødd av gasser laget av rotet ditt Det man har kjellervinduet til. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er ikke noe vits i å rydde. Jeg har ikke rydda rommet mitt på 9år ca. In my ass viss du ikke hadde rydda litt på 9 år hadde du dødd av gasser laget av rotet ditt Sikkert mor i huset som rydder rommet Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nei, ingen har ryddet rommet mitt. Men jeg bruker det ikke til annet enn å sove, er nesten aldri på rommet utenom når jeg sover. Så derfor gidder jeg ikke å rydde. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er en jævel t å rote men jeg hater og rydde.. Men har funnet ut at jeg blir deppa vis jeg må leve i konstant kaos så jeg har blitt mye flinkere t å rydde nå enn før... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg hater å tenke på å rydde, men når jeg er godt i gang er det faktisk litt kjekt Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=463365 leste nettopp gjennom det og så masse feil! var trøtt når jeg skrev det der har du oppmuntringen din Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg ryddet hele rommet mitt i går Rommet mitt er ganske stort Skulle på Kvadrat og fikk ikke penger vist jeg ikke ryddet.. Har 0,5m² igjen (ein liten plass under pulten min) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hehe jeg skal vist oppusse rommet mitt så jeg venter til høstferien med å rydde Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Da jeg kom hjem fra tyskland hadde mamma vasket og ommøbelert hele rommet mitt! var ikke plassert akkurat sånn som jeg ville ha det, men får bare stå sånn inntil videre! det er ingeting som et ryddig rom. Rotete gutterom skremmer meg. Jeg er tvunget til å rydde og vaske ganske ofte, fordi jeg er allergisk mot husstøv, og med en pc på rommet samler det seg ganske fort. Ryddig rom er best, har det så bra når du er ferdig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 "Der er bare de dumme som rydder, geniene beharsker kaos!" Nei, det er: "Å holde orden er bare for idioter. Genier behersker også kaos! ". Hvor har du ditt sitat fra? Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Da jeg kom hjem fra tyskland hadde mamma vasket og ommøbelert hele rommet mitt!var ikke plassert akkurat sånn som jeg ville ha det, men får bare stå sånn inntil videre! det er ingeting som et ryddig rom. Rotete gutterom skremmer meg. Jeg er tvunget til å rydde og vaske ganske ofte, fordi jeg er allergisk mot husstøv, og med en pc på rommet samler det seg ganske fort. Ryddig rom er best, har det så bra når du er ferdig. Jeg er også allargisk mot husstøv Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er også allargisk mot husstøv Da er det ikke noe"har ikke lyst" rydd for din egen helse! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå skal jeg rydde. Fikk inspirasjon. Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg ble faktisk mye bedre av og rydde Nå må jeg ikke gå og tørke av nesa, (er det slik man skal skrive det?) snyte meg ein gang i timen... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå skal jeg rydde. Fikk inspirasjon. Me to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå