Bogge Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei! Nå har jeg koblet Amd 64 X2 3800+ prosessor. Pcen funker helt fint, men når jeg ser inne på "min datamaskin" så står det ikke hvilken cpu jeg har, det eneste som står på cpu info er "Amd Hammer Family processor - Model Unknown" jeg har også innstallert cpu-z, men der står det ikke noe der heller, det står barea Model unknown. Noen som vet hvorfor det står Model Unknown? mvh mr.Bogge Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det er vel pga. at du har en gammel BIOS. Oppdater den, da gjenkjenner OS'et X2en. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 ok, men hvordan bytter jeg bios til en nyere versjon da? du må nok forklare meg step by step for at jeg skal skjønne det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Installer "Live Update" og slå av brannmur. Så følger du bare instruksene. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Ja, det kan jeg prøve å se etter om jeg får til vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå