Gå til innhold

Hvilken fyr burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.. vil først og fremst si at en warrior er lett å soloe med ( queste alene osv) og har potensiale til å bli utrolig god i pvp.

Hvis du vil spille mye alene eller mot andre spillere gå for Shaman eller Shadowpriest da disse er (in min mening) de beste klassene i pvp.

Warlocks og priests er de som har lettest med å finne gruppe til instance ( høy lvl instances)

Et lite tips: spill ALLE classes til lvl 10, helst 20 også finner du ut hvilken av de du liker best. Istedenfor å gjøre som jeg gjorde ; finne ut at rogue ikke var noe for meg på lvl 48 og lage warrior som nå er 60 og min main.

og forresten for valg av server : Server Status

Her er servere merket med en blå pil hvor det er best å starte nye characters. Ihvertfall IKKE start på servere som er merket med et utropstegn da vil du risikere å stå i kø et par 100 plasser når du skal inn.

Lenke til kommentar

jeg har lest veldig grundig om hver av klassene på www.worldofwarcraft.com (gjorde det rett etter at spillet kom, for jeg er skikkeli warcraft-fan, men har ikke breibånd. . får i oktober :D) jeg tok ut druid og hunter som de jeg ville spille. . .

er de gode til å spille solo? for jeg har ikke noe lyst til å dalte etter noen andre. . .

Lenke til kommentar

druid er sikkert morro det har ikke spilt det men de fleste sier den lvler syykt treigt så druid ville jeg hvertfall ikke valgt å for all del ikke velg loladin(paladin) men ville gåt foor en rogue eller mage.. drit gøy! priest virker oxo jævlig fett hvis du er shadowspecceet( talent greie.. du finner det ut når du begynner å spille)

Lenke til kommentar
Druid og hunter er veldig gode solo, spesielt i PvE :)

Druids kan dog være litt treige til levling da..

Neeeei? Sier du det? :!:

Japp det sier jeg, men druids kan være utrolig seige også da :D

Noen synes sikkert det er bedre å overleve 5 minutter i en PvP-fight enn å få det overstått etter 10 sekunder.. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ey! Mobilfreek: Druider suger IKKE i pvp og i ALLE FALL ikke i pve, de er kanskje lav dps klasse, men den mest overlevelsesdyktige.

Det stemmer, de er veldig seige. Men det går veldig tregt å drepe pga. så lav dps så det blir veldig kjedelig. (Syns jeg da)

Lenke til kommentar
Jeg er selv en priest, og de er også veldig enkle å spille med. Putter du poeng i shadow-treet, gjør du etterhvert vemmelig mye skade. Kombiner dette med skjold (magisk sådan) som absorberer skade, super healing, samt Psychic scream (gjør at alle fiender flykter), så sier det seg selv at man varer lenge.

Hum...hørt om WotF? Anti-fear trinkets? Våpen (epic) fra MC/BWL som fjerner shield med et par slag? WoW er så fokusert på melee-klasser at det gjør meg syk... :(

Lenke til kommentar
De går fort under for meg - level 31 warrior.

EDIT: Endrer seg vell med levela..

Jeg tviler litt på akkurat det der...

Jeg ble jumpa av en warrior som var 2 lvlr over meg. Jeg snudde meg rolig rundt, ga ham en rot å stå i, løp litt unna og fyrte han ned med moonfire/starfire og wrath.

Det gikk _meget_ enkelt! Med en gang rota slipper sender du på en ny før han rekker å komme frem til deg.

Litt senere kom han samme tilbake rett etter jeg var ferdig med en mob. Hadde 50% helse og ca 75% mana. Brukte samme fremgangsmåten og det var veldig lett!

Druid er veldig gode i både PvP og PvE, selv om lvling går tregt. Så lenge man aldri kan dø så er man jo bra!

I PvP kan man ta alle som druid 1 mot 1. Problemet er at det tar litt lang tid å drepe, så da kommer det gjerne flere til imellomtiden (flere hordes) ...

Lenke til kommentar
De går fort under for meg - level 31 warrior.

EDIT: Endrer seg vell med levela..

Jeg tviler litt på akkurat det der...

Jeg ble jumpa av en warrior som var 2 lvlr over meg. Jeg snudde meg rolig rundt, ga ham en rot å stå i, løp litt unna og fyrte han ned med moonfire/starfire og wrath.

Det gikk _meget_ enkelt! Med en gang rota slipper sender du på en ny før han rekker å komme frem til deg.

Litt senere kom han samme tilbake rett etter jeg var ferdig med en mob. Hadde 50% helse og ca 75% mana. Brukte samme fremgangsmåten og det var veldig lett!

Druid er veldig gode i både PvP og PvE, selv om lvling går tregt. Så lenge man aldri kan dø så er man jo bra!

I PvP kan man ta alle som druid 1 mot 1. Problemet er at det tar litt lang tid å drepe, så da kommer det gjerne flere til imellomtiden (flere hordes) ...

Hvilken level er så du? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...