Guggelibu Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skal snart begynne å spille WoW, og gleder meg sinnsykt! Men jeg vet ikke helt hvem jeg vil være! Har tenkt litt på druid, og litt på hunter! Noen som vet hvem som er artigst/lettest å spille? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ta en du liker. Det er best. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ta en Human Mage og få deg samme gearet som EU Mesteren Meldarion, Human Mage, Silvermoon. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis du velger Rogue, kan jeg trekke Osmund (lvl 60) opp som et godt eksempel på damage-dealer. Han har en super-optimistisk kjøkkenkniv med 3-8 dmg (2.1 DPS). Når han critter, noe han gjør alt for ofte (6% crit!!11oneone!), kan damagen overstige 400 på eviscerate! Ja, jeg kan godt legge til hans Ambush, som jeg selv har fått smake opptil flere ganger. Holdt pusten: 540dmg! Den svir! Her snakker vi one-shot-kill. Er du interessert i damage, spør Osmund på Silvermoon. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ta en Human Mage og få deg samme gearet som EU Mesteren Meldarion, Human Mage, Silvermoon. OT: Hva er en EU mester? Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg skal snart begynne å spille WoW, og gleder meg sinnsykt! Men jeg vet ikke helt hvem jeg vil være! Har tenkt litt på druid, og litt på hunter! Noen som vet hvem som er artigst/lettest å spille? Dette kommer HELT ann på hvilken spillerstil du har. Jeg tror ikke du helt er klar over hvordan druid blir på level 60 og derfor ville jeg valgt Hunter. Gjerne horde sett. Tingen er at Druids ofte ender opp som healers i highend raiding noe som mange ikke helt hadde tenkt seg, mens derrimot Hunter i korte trekk går ut på det samme fra 1 til 60. Mitt råd er at du prøver Hunter først. Dette er en enkel klasse å spille. Druid er forøvrig også den treigeste levleren in WoW om man tenker griding solo. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Et par evneveike innlegg er fjernet. Vennligst svar på spørsmålet uten alt for mye fjas. Hunter er vel en av de letteste å spille, i og med at man på level 10 får pet. Send inn pet, stå i bakgrunnen og send inn piler/kuler, rinse and repeat. En negativ ting med hunters er derimot at de er sistemann til å få gruppe. Warlock får også pet, allerede på level 4. Den tåler derimot svært lite, men man får en ny pet på level 10, og denne tåler betraktelig mer. Warlock er dog en litt mer krevende klasse å spille, men jeg fant den svært underholdende. Man er også ettertraktet i grupper, da man buffer hele gruppen (ekstra helse til alle), kan putte soulstone på spilleren som kan resurrecte (hvis alle dør, blir denne vekket til live og gjenoppliver alle). En annen fordel er at warlocks ikke krever så voldsomt mye av healer (såfremt de ikke går helt agurk med kraftige spells). De har mulighet til å stjele liv fra fiender, og klarer seg stort sett fint på egen hånd. Rogue er også svært lett å spille med. Eller, lett å spille med, vanskelig å mestre. De gjør vederstyggelige mengder med skade over kort tid, og kan velge sine kamper ved å bruke stealth/vanish. Ser man en fiende et par levels høyere, hopper man inn i stealth, venter til han/hun evt. angriper en mob, lusker seg frem og lager hakkemat av ryggen til vedkommende. Har mulighet til å svimeslå enkelte mobs (og dermed redusere antall mobs som slår på gruppen), samt dirke opp kister og dører. Det negative med rogues er at det er alt for mange av dem, og du får ikke grupper særlig lett. Derimot går det kjapt å levle til 60, og de er prima klasser å bruke for å tjene penger til en eventuell ny char du lager. Jeg er selv en priest, og de er også veldig enkle å spille med. Putter du poeng i shadow-treet, gjør du etterhvert vemmelig mye skade. Kombiner dette med skjold (magisk sådan) som absorberer skade, super healing, samt Psychic scream (gjør at alle fiender flykter), så sier det seg selv at man varer lenge. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg vil egentlig anbefale Rogue, det er en fantastisk morsom klasse. Eneste problemet er at det er så mange av oss, men jeg tviler på at jeg ville valgt noe annet selv om jeg hadde visst at det var litt vrient å finne grupper. Når jeg spiller priest alten min tenker jeg alltid at jeg savner stealth, muligheten til å velge hvor og når jeg vil sloss, osv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 vil anbefale og ha en rogue som en alt uansett, stealthe seg til veins her og der er ikke å forakte . En annen ting, ikke tenk på hvor lett du får gruppe når du lager dude. Ikke lag en priest når du egentlig vil ha en rogue bare fordi du kan få gruppe lett. Warrior ville JEG anbefalt Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg startet først en Rogue og spillte den til 41, det er en utrolig kul klasse med mange ting som de andre klassene ikke har samt interessante quests og et variert talent-tre, med andre ord er det mange måter og spille på som rogue. Men jeg ble litt lei roguen min og startet en mage, og spillte den til 60. Nå skal roguen til 60, for det er lettere og bli med i guilds/raids osv hvis roguen er en alt. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvis du velger Rogue, kan jeg trekke Osmund (lvl 60) opp som et godt eksempel på damage-dealer. Han har en super-optimistisk kjøkkenkniv med 3-8 dmg (2.1 DPS). Når han critter, noe han gjør alt for ofte (6% crit!!11oneone!), kan damagen overstige 400 på eviscerate! Eviscerate er uavhengig av weapon-damage, og vil følgelig gi den samme damage om du bruker Worn Dagger med 0.9 dps eller den feteste epic dagger/sverd/mace som er å få. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hvis jeg er rouge. . . må eller burde jeg være i en gruppe da? eller kan jeg spille solo, for det er det jeg har lyst til Jeg tror jeg prøver rouge først og hunter etterpå. . . Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvilke servere er fint å spille på når man akkurat har begynnt nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ville anbefale Rogue eller Warrior, alt bortsett fra bubble boys er vel egentlig gøy. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvilke servere er fint å spille på når man akkurat har begynnt nå? Da er vel Haumarush en god server. Ganske nyoppstarta, og medium/high population. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis jeg er rouge. . . må eller burde jeg være i en gruppe da? eller kan jeg spille solo, for det er det jeg har lyst til Jeg tror jeg prøver rouge først og hunter etterpå. . . Bra Har selv en Rogue og elsker og stealthe rundt Til solo er Rogue en meeeget ultimat klasse, klarer deg stort sett alene Samme vist du blir angrepet av fiender så er det ikke store problemet og få seg unda, tenker da med bruk av gouge, sprint, blind, vanish eller bare bli stående og slåss til en av dere ligger nede, gruset Skaffing av penger har helder aldri vert noe problem Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis jeg er rouge. . . må eller burde jeg være i en gruppe da? eller kan jeg spille solo, for det er det jeg har lyst til Jeg tror jeg prøver rouge først og hunter etterpå. . . ja, det går helt fint å legge på sminke alene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) ta det du syntes ser kulest ut. ingen classer er "lettere" enn andre. og du lærer utrolig fort uans. ikke hør på noe av det noen her på forumet sier om hva som er best å spille. for alle sier forskjellig, og i hele tatt .ingenting er bedre/artigere enn andre. ta 100% det du føler for..... spiller ingen rolle om du ikke har spilt spillet før, alle classene tar utrolig fort å lære seg. du kommer ikke til å ha noen problemer i hele tatt med å komme til lvl 60, uansett class Endret 14. september 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 vill ambefale rogue eller mage for god grinding(dreping av mobs) Lenke til kommentar
csboy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 vill ambefale rogue eller mage for god grinding(dreping av mobs) Mulig mage lvler raskt men temmelig kjedelig og drikke mellom hvert fjerde mob, noe som fører til at ihvertfall jeg ikke orker å grinde så mye. Men som sagt ikke hør på hva andre sier om at rogue lvl fortest osv. Det går fortere og f.eks lvl opp en druid istedenfor og lvle opp en rogue og så finne ut at det ikke er noe for deg. Tro meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå