anaconda Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette, men prøver her. Jeg har en Nokia 6630. Jeg ønsker og overføre musikk til minnekortet. Det er ikke nok plass på telefon til dette. Minnekortet er på 64 MB. Gikk greit før med den gamle bluetooth adapteren fra Belkin. Men den har jeg solgt, siden jeg fikk ny med hovedkortet fra gigabyte. Nå funker det ikke mer. Programvaren som fulgte med bluetooth adapteren lar meg overføre filer, men bare til telefon minnet. Det er som sagt ikke plass til mp3 filer der. Jeg har prøvd Nokia PC Suite men det fungerer ikke. Prøvde å laste ned andre programmer også, men ingenting fungerer. Det ser ut til at kun programmet som fulgte med bluetooth adapteren kan brukes. Er det da mulig å overføre musikk til mobilen? Eller må jeg kjøpe en sånn minnekortleser til pc'en? Håper noen her kan hjelpe meg. Takker for svar! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hei På min 7610 så går det ann.Etter at den har kommet i innboksen så trykker på "åpne"og da blir den avspilt,så da kan du trykker på stopp,deretter "valg">lagre>minnekort/telefonminne,du velger da minnekort,da får du valgmuligheter om du vil ha de på "digitale lyder eller "toner",velg da "digitale lyder" og da blir den lagret på minnekort.Sånn er det på 7610,om det er helt samme rekkefølgen på din vet jeg ikke. Endret 10. september 2005 av smoker2 Lenke til kommentar
Werable Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det SKAL gå an med Nokia PC Suite. Så lenge det står "phone connected" er det bare å velg ikonet på hovedmenyen der det står "transfer music". Så velger du mappen "E:>sounds>digital"... Last ned siste versjon av Nokia PC Suite Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Får denne meldingen i Nokia PC Suite: Kan ikke bruke tilkoblingstypen. Kotroller at all nødvendig maskinvare og programvare, samt alle nødvendige drivere, er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå