Sinnapels Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei! Bare ett kjappt spørsmål. Er det gratis å ringe nextgentel sin kundeservice viss jeg har ip telefon fra de? Takker for svar. (flytt viss feilpostet ) Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei. Vet ikke hvordan det er med IP-telefon fra NGT, men selv har jeg Telio. Ringer derfor på 55 52 79 79 i stedenfor 07979. Da blir det gratis Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Ja, vet det... Det er derfor jeg lurte på om det er gratis i og med at jeg har ip telefon fra de... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Regner vel med at det ikke skulle koste så mye. Men tiger4; Vi var ikke interessert i å høre det der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ett innlegg om kvaliteten på Nextgentels kundeservice er slettet. Det har vi nok av diskusjoner om. Her er topic om det koster noe å ringe til dem. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå