The Walking Dead Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 .bc , nei da går det vel dårlig. Trist at bitcomet velger å kalle filene noe annet enn det de heter. Har du oppgradert klienten og får dette for første gang, prøv å legg inn den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Man kan stille på det i innstillingene i den versjonen av bitcomet jeg bruker. Men jeg syns det er greit å ha det skillet også. For å være ærlig, så sletta jeg hele nedlastinga, så nå er det litt seint uansett. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 For å få fart på torrents. I mitt tilfelle fikke jeg en vesentlig hastighets økning ved å gjøre følgende: Jeg har forresten 4100/400 linje eller noe tilsvarende . Jeg har begrenset ut hastighet til 20 KB/s. Satt opp windows til UPnP da routeren min skal være UPnP kompatible. Driver nå å tester og har vel generellt hatt en 3 dobling i hastigheten av nedlasting Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) "Satt opp windows til UPnP"...? Hvordan...? Endret 29. september 2005 av Tjohei Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 De nye torrents progammene trenger du bare å åpne 1 port til, helst TCP/UDP.Du bør heller ikke ta uploaden din mindre enn 30% av total upload hastigheten din. For eks. hvis du har 2000/300(384) kbps så bør du ikke ta total uploaden mindre enn 10KB/s. Så har du åpnet antall maximum half-open connections som du ble intergrert, da du oppgraderte til SP2? Hvis ikke skift maximum half open connections fra 10 til 100. Genial den patchen der, mine torrents dobblet plutselig hastighet.. Takker.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Satt opp windows til UPnP"...? Hvordan...? Lurer jeg også på Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Satt opp windows til UPnP"...? Hvordan...? Lurer jeg også på windows firewall( brannvegg) exceptions upnp framework, står nederst i lista huk av denne Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Åh, sånn. Har ikke på brannmuren i windows, jeg... Lenke til kommentar
dsj Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) EDIT: Glem det Endret 4. oktober 2005 av dsj Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/dcpl...np.html?rev=1.2 Link til hjelp hvordan sette opp UPnP. Man laster ned verktøyet på den linken og følger instruksjonene for å aktivisere upnp i Windows. En annen ting som er verdt å huske på er at flere og flere isper blokkerer portene til de mest populære fildelingsprogrammene Endret 19. oktober 2005 av Skeetzoid Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hva har skjedd med min nedlastings-hastighet nå? Før jeg formaterte, så hadde jeg en hastighet på 1500 på bitlord, men nå har jeg 10! Hva har skjedd? Hvis jeg kjøper ny nettverksledning, vil dette hjelpe? (har også fått høy ping i det siste) Endret 6. september 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Eh... Ny tråd, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå