NorthThe_Great Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har tenkt å bygge billig PC med pålitelige komponenter. Er ny i PC-bygging Lurte på om noen kunne gi meg anbefalinger i deler? Har tenkt å videreselge til studenter med så stor profitt som mulig. Er også veldig interessert i prisvurdering ved salg av den fremtidig-komplette PC'n. Tenkte å kjøre på win98. Er interessert i alle slags tips. Endret 9. september 2005 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Referer til hardwares's forslag Velkommen til forumet! Endret 9. september 2005 av heanwi Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Tenkte meg noe billigere. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis du er ny i pc-bygging høres ikke det her helt ut som jobben for deg, jeg tenker på om det blir problemer med disse pcene, og du står der helt grønn.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvor mye skal du bruke da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=460021&hl= Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har det som skoleprosjekt, så hjelp er lett å få hjelp... Tenkte meg noe i 2000-3000 kr. klassen,men hvis det bare er elendig i den klassen kan jeg godt være 3000-4000kr. Mulig å kjøre hl1 og cs ganske greit på en slik maskin? ----------------- Tråd avsluttet Endret 10. september 2005 av NorthThe_Great Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå