Bullit Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei! Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men prøver her. Fikk idag min nye Motorola V3 Razr fra MPX. Etter rundt 10min begynte skjermen å flikre svakt, jeg tenkte ikke noe videre på det inntil jeg åpnet skjermen igjen og hele skjermen var opp/ned i tillegg til at bare ca. 50% av skjermen fungerte. Jeg slo den av og på uten at det hjalp noe, og endte tilslutt å ta inn og ut batteriet. Da fungerte den en ca. 10min til, så gjennoppstod problemet. Spørsmålet nå er om jeg er nødt til å sende den tilbake til MPX, eller kan jeg levere den inn på Service på et verksted hvor jeg bor? Det vil jo ta mye kortere tid hvis jeg kunne få levert den inn her, har jo ikke lyst til å være for lenge borte fra denne lekkerbiskenen Den er jo tross alt helt ny Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå