Gå til innhold

God dansematte til PC-en. Hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Logic 3 metalpad , den koster vel litt over 1000 kr, men etter noen måneder tok den ene pilen kvelden. Tror det bare er å skru den opp og lodde litt, men har ikke giddet å gjøre det enda.

Kameraten min har kjøpt seg 2 cobalt flux pad dance platform, KJEMPEBRA! Hadde jeg kunnet velge en gang til hadde jeg valgt å skaffe med en cobalt flux. Koster jo 2000 kr, men de fleste treningsapperater koster jo så mye, og det her er mye morsomere.

Lenke til kommentar
det der er omtrent som å spørre om playstation 2 kontroll til pc, skaff deg konsoll

Usaklig!

Hva skal jeg med konsoll? Ja, hva skal jeg med konsoll bare fordi jeg vil spille et spill med dansematte? Jeg har mange PC-er, og alle er sinnsykt mye bedre enn Playstation på grafikk på alle typer spill! Hvorfor kjøpe noe dårligere som man ikke trenger, støver ned etc.??? Bare fordi man vil spille en type spill? Spill er som regel både dyrere og dårligere til PS2 enn PC.

Jeg har funnet flere dansematter til PC, jeg spør bare etter hva som er den beste!

Lenke til kommentar
Jeg har en Logic 3 metalpad , den koster vel litt over 1000 kr, men etter noen måneder tok den ene pilen kvelden. Tror det bare er å skru den opp og lodde litt, men har ikke giddet å gjøre det enda.

Kameraten min har kjøpt seg 2 cobalt flux pad dance platform, KJEMPEBRA! Hadde jeg kunnet velge en gang til hadde jeg valgt å skaffe med en cobalt flux. Koster jo 2000 kr, men de fleste treningsapperater koster jo så mye, og det her er mye morsomere.

Cobalt flux ser meget bra ut. Skal vurdere den.

Men hva skiller de helt billige dansemattene fra de dyre (Logic 3) og de svindyre, som Cobalt flux?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...