Zamo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Finnes det noen norske kommersielle produsenter av kabinetter, eller noen i landet som kan masseprodusere kabinetter? Det kan være greit å vite. Jeg blandt flere andre her i forumet har ett hjemmelaget kabinett, og det kunne jo vert morsomt å finne ut om det var noen bedrifter her i landet som kunne være interesert i produktene våre. Endret 10. september 2005 av Zamo Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det kan være greit å vite.Jeg blandt flere andre her i forumet har ett hjemmelaget kabinett, Bilde Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Beklager. Sitter fortsatt med en liten drømm om mønsterbeskyttelse, og da er det omtrent bare publisering av bilder som kan ødelegge for det. Kan fortelle at den kommer inn under "Lankuffert" kategorien. Har Plexi vindu. Plass til 2-3 hardisker, 1-2 CD-DVD spillere, ett hvilket som helst vanlig stort hovedkort, og alt annet som er vanlig i en PC. Systematisk ordnet og lett tilgjengelig i en alukuffert på 33 X 45,5 X 15,5 cm. Fikk ett bud på 5000,- fra en kamerat for noen år siden, men sa blankt nei. Ellers så lurer jeg fortsatt på om det finnes noen her i landet som masseproduserer, eller kan være interesert i å masseprodusere slikt. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) et norsk kabbinett merke er vell thermalrock mener jeg har lest at produsenten er norsk Endret 10. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 et norsk kabbinett merke er vell thermalrock mener jeg har lest at produsenten er norsk nei det tror jeg ikke.. er ikke thermalrock en "divisjon" under thermaltake da? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 et norsk kabbinett merke er vell thermalrock mener jeg har lest at produsenten er norsk nei det tror jeg ikke.. er ikke thermalrock en "divisjon" under thermaltake da? http://www.thermalrock.com/chassis/dragon/dragon.htm Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det hadde vært litt gøy å få masseprodusert kabinettene som vi har laget selv ja Som du sier(trådstarter) det er bilder som ødelegger.... De kan fort bli tatt.. Dumt det men.. Thermalrock er vel norsk det? syns je ghar lest det et sted... husker ikke hvor Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 mener at jeg har lest noe i denne duren "nå har vi endelig fått inn de nye kabbinettene fra norge" men kan jo hende at thermaltake har kjøpt dem opp men d er lite trolig da.. Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Sikkert nok et eksempel på at norsk produksjon blir for dyrt, og at norsk industri "flagger ut" så snart de har kommet seg litt opp og frem. Det må da være noen norske som prodsuerer serverkabinetter eller noe!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå