Damination Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei, jeg har bygd en ny pc, alt er koblet riktig å lyd driver er instalert men fortsatt ikke noe lyd ? kan noen hjelpe meg ? pc uten lyd er som en bil uten ratt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Feilpostet? Denne skulle nok ha blitt postet i "Lydkort"-katgorien. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Feilpostet? Denne skulle nok ha blitt postet i "Lydkort"-katgorien. Riktig flyttes Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Unskyld, så ikke dette før nå! men noen som kan hjelpe meg her ? Lenke til kommentar
Justin Sane Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hmmm, ja jeg har det samme problemet nå, men det som er med meg er at det intigrerte lydkortet på hk er defekt, men du kan jo prøve og reinstalere driverne, eller oppdatere biosen din. har du prøvd og koble høytalerne/headsettet ditt på noe annet en pcen f.eks mp3 spillern din for og sjekke at det funker Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sjekk i BIOS at lyden er aktivert. Står ven noe sånn som "onboboard audio disabled" "AC97 disabled" eller noe i den dur vil jeg tro om det ikke er på. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Tusen Takk For Alle Tips, Skal Se På Det Nå ! Editer Posten Når Jeg Har Prøvd Takk Endelig Respons edit: alt var som det skulle, jeg har lyd når jeg logger på windows, men ikke noe som helts annet Endret 11. september 2005 av Damination Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du Vet Vel At Det Egentlig Bare Skal Være Stor Forbokstav Foran Navn Og Etter Punktum? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 ehe, ja men du trenger ikke henge deg opp i alt da, gjør det jo bare til mere offtopic Lenke til kommentar
Justin Sane Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Du NorthGarden, du er kansje norsk lærer,Greit han karn her hadde kansje fått stryk! men det driter vi i! vi skal prøve og hjelpe han karen. Istedenfor og rette på ting, og si ting som er way off topic. men du Damanation, har du sjekka konfig på lyden din, via driver installen din? du kan sjekke f.eks hvis du har 2.1 surr, at de funker, tydligvis så er det ikke no feil ved lydkortet ditt, det er bare noe som ikke funker, har du prøvd en annen media spiller, F.eks : winamp?og sjekk kontroll panelet ditt at all lyd er på og skrudd på, har driti meg ut på det før ! Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg testa meg fram, for på mitt hovedkort så er lydutgangen ødelagt, jeg får ikke oppstartslyd engang. men siden du får det så er det liv i den=)! så prøv deg fram, kansje du finner det ut, good luck! EX Endret 11. september 2005 av Justin Sane Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) pass på at volum kontrollene ikke står på mute/demp ...ikke på noen av de for å være sikker...og evnt at volum kontrollene er tilstrekkelig høyt oppe Endret 11. september 2005 av Rhulken Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Alt er som det skal, still ikke lyd, nå har jeg ikke lyd på oppstart en gang, rart om den er defect, er creative 7.1 helt nytt integrert i mitt nye msi diamond edition hovedkort ! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Prøv og bytt om de to ledningene inn til pcen.. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 bytt om headset ledningene ? altså hvor mic skal putte lyd hvor lyd skal putte mic ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skal ikke være noe kobling med ledninger når det kommer lyd når windows starter, da er det innstillinger som trengs.. Har du prøvd flere spillere? Er det lyd i spill? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 ikke lyd i spill, ikke lyd i spiller, ikke mulig å ta opp med mic på lydinspilling heller ! Ps: nå kommer ikke lyd når jeg starter opp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har du prøvd å installere lyddriverne på nytt? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 ca 3 ganger Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvilket HK er det? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du har vel ikke installert noen andre typer lyd drivere før det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå