Che9al Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hei! jeg skal kjøpe meg et digitalt kamera snart tenkte jeg..så lurte jeg på om det er noen som har et bra kamera til max 3000,- å anbefale? jeg vil ha et LITE kamera med god megapixel! takker for seriøse svar ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Noen forslag til modeller du kan sjekke ut litt nærmere, søke etter på forumet og i prisguiden og lete etter tester til. Ixus 50 Pentax Optio S5z Nikon Coolpix 5900 Alle disse har fem megapixler, som er mer enn nok til vanlig bruk og forstørrelser til minst A4. Lenke til kommentar
hoika Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er nødt til å anbefale Sony P150 jeg da. Har ett selv, og er godt fornøyd. God bildekvalitet, og hurtighet er to ting som er verdt å trekke fram med P150. I tillegg har man en del manuelle muligheter man ikke finner på alle kompaktkameraer. Det eneste jeg virkelig har savnet er manuell hvitbalanse. Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 legger høy vekt på design og...flere tips? Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) noen som har erfaringer eller vet en del om dette kameraet? Casio Exilim EX-Z750 og Ricoh Caplio R2 Endret 10. september 2005 av Che9al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå